اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جدیدترین روش پس انداز کردن پول

آیا می‌خواهید بدانید چگونه کمتر خرج کنید و هر چیزی که می‌خواهید بخرید؟ ما در سایت طلا، نکاتی را جمع آوری کرده‌ایم که به شما کمک میکند تا پول هایتان را پس انداز کنید.

آیا می‌خواهید بدانید چگونه کمتر خرج کنید و هر چیزی که می‌خواهید بخرید؟ ما در سایت طلا، نکاتی را جمع آوری کرده‌ایم که به شما کمک میکند تا پول هایتان را پس انداز کنید.

مواد شوینده دست ساز برای لکه های ساده

۲ لیوان نوشابه، ۲/۱ فنجان نمک و ۲/۱ فنجان آب لیمو را با هم مخلوط کنید. آن را در قالب یخ بریزید تا یخ بزند. از آنها به عنوان قرص های معمولی ماشین لباسشویی استفاده کنید. دو قاشق غذاخوری سرکه هم میتوانید به آن اضافه کنید.

خرید سطل زباله‌ برای زیر سینک آشپزخانه

باقی مانده مواد غذایی اغلب در داخل لوله گیر می‌کند و با تشکیل چربی در اطراف گرفتگی لوله بیشتر می‌شود. جدا کردن زباله به راحتی ازمشکل گرفتگی لوله جلوگیری میکند.

خریدهایتان را در تقویم بنویسید

درباره فروش فصلی بیشتر بدانید و تقویمی از بهترین زمان‌ها برای خرید برخی چیزها تهیه کنید. برای مثال، لوازم تحریردر اوایل تابستان با ارزان‌ترین قیمت فروخته می‌شوند و دوچرخه، چادر و سایر مواردی که برای مسافرت استفاده می‌شوند در زمستان ارزان‌تر هستند. لوازم اسکی و اسنوبرد در تابستان ارزان‌تر هستند.

کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد

صدها فعالیت وجود دارد که می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید. آنها می توانند به یک سرگرمی جالب و یک منبع درآمد جدید تبدیل شوند.

آرایشگری: شاید فقط دوستانتان مشتریان شما باشند اما به تدریج میتوانید در سالن کار کنید.

کار آنلاین: میتوانید به جای تلف کردن وقتتان در صفحات مجازی در آن کار کنید.

خرید در بازارهای کوچک و محلی

هر 2 ماه یک‌بار، به چند مغازه دست دوم فروشی بروید. گاهی اوقات، چیزهای واقعا کمیاب و جالبی با قیمت‌های بسیار پایین وجود دارد. تابلوهای نقاشی‌های هنرمندان ناشناس، چیزهای قدیمی، چراغ خواب، کلاه‌ها و کیف‌ها چیزهایی هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

کاهش قبض آب ، برق ، گاز ، تلفن

اگر می توانید ، در سالن ورزشی خود دوش بگیرید. از ماشین ظرفشویی استفاده کنید تا میوه و سبزیجات را بشویید تا از 10 برابر آب کمتر از حد معمول استفاده کنید. چراغ های اتاق را وقتی از آن خارج میشوید خاموش کنید.

صرفه جویی در غذا

اگر یک بطری شیر در حال خراب شدن است ، از آن برای قهوه یا سس استفاده کنید. قیمت ها را مقایسه کنید. بعضی اوقات ، می توانید 2 بسته کوچک چای را با قیمت ارزان تر از یک بسته بزرگ خریداری کنید.

سازگاری با محیط زیست

اگر در یک مکان خنک زندگی می کنید و یک بالکن بدون نور مستقیم خورشید دارید ، یخچال را در زمستان خاموش کنید و غذای خود را در بالکن نگه دارید. البته این کار به مدل یخچال و قیمت برق شما بستگی دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد