اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فال هفته اول مرداد

در این هفته، خوشحال هستید. مسئولیت های جدیدی در زمینه شغلی خواهید داشت. در زمینه کارهای حقوقی خبرهای خوبی می شنوید.

فروردین

در این هفته، اتفاقات مثبتی در پیش دارید. اگر بدنبال کار هستید شغل مناسبی پیدا میکنید. در زمینه کاری باید تصمیم هایی بگیرید. عملکردتان در آینده نزدیک نتایج مثبتی به همراه دارد. از کار خودتان لذت ببرید، در کسب و کار پیشترفت قابل توجهی خواهید داشت. همکارانتان در محل کار از شما حمایت میکنند، که این کار اعتماد به نفس شما را افزایش میدهد. وضعیت مالی و سلامتی والدین در حال حاضر خوب است. کار بیش از حد می تواند شما را بی حوصله کند، اضطراب و استرس می تواند بر روال روزمره زندگیتان تأثیر بگذارد. یک مهمانی خانوادگی در پیش دارید و بهتر است در آن شرکت کنید.

اردیبهشت

وضعیت آشفته هفته گذشته این هفته به پایان میرسد. همه چیز تحت کنترل شما است. تلاشتان، موفقیت آمیز خواهد بود. اگر صبور باشید، می توانید بهترین عملکرد را داشته باشید و از کارتان لذت ببرید. مکالمات کوتاه کاری دارید، که روابط اجتماعی شما را تقویت میکند. یک شخص مسن راه درست را به شما نشان میدهد و هدف شما را برایتان واضح تر میکند. مجردها جفت خودشان را پیدا میکنند. اگر با خواهر و برادرتان اختلافات دارید، آن را حل کنید. ضررهای شما به سود تبدیل می شود و به یک منبع درآمد جدید دست پیدا خواهید کرد. مراقب سلامتی کودکتان باشید. آخرین روز هفته را درکنار خانوادهتان باشید.

خرداد

در این هفته بی حوصله و غمگین می شوید. لحن صحبت کردنتان را کنترل کنید، زیرا روی روابطتان تأثیر می گذارد. تند صحبت کردن، شما را به دردسر می اندازد. با مشکل مالی روبرو میشوید، سعی کنید پولتان را درست خرج کنید . از رفتن به سفرهای ماجراجویانه خودداری کنید. دانشآموزان باید در زمینه رازهای موفقیت بیشتر مطالعه کنند. در مورد موضوعات بیهوده با همسرتان بحث نکنید، زیرا رابطه تان آسیب میبیند. چند روز آخر هفته مسئولیت های کاریتان بیشتر میشود. میتوانید از همکارانتان کمک بخواهید زیرا برای کسب و کارتان مفید است.

تیر

هماهنگی شما در زمینه روابط خانوادگی و کاری خوب است که این بخاطر نگرش مثبت شما است. این نگرش شماست که به شما کمک می کند تا در محل کار خوب عمل کنید. یک مشارکت جدید درزمینه تجاری دارید. دوستان یا خانواده تان به شما کمک میکنند تا به یک فرصت خوب برسید. در کارتان عملکرد خوبی دارید و در این زمینه پاداش میگیرید. اگر درگیر یک مسئله قانونی هستید برنده میشوید. اختلافات ملکی و یا ارثی، حل و فصل می شود. معنویت می تواند به شما یک قدرت درونی بدهد. برای مشاوره از افراد با تجربه کمک بگیرید. مجردها جفت خودشان را پیدا میکنند.

مرداد

در این هفته، خوشحال هستید. مسئولیت های جدیدی در زمینه شغلی خواهید داشت. در زمینه کارهای حقوقی خبرهای خوبی می شنوید. کنترل کاملی بر حریف و رقبای حرفه ای خود دارید. روزهای آخر هفته برایتان خوب نخواهد بود زیرا ممکن است بیمارشوید. اعتماد به نفستان را از دست میدهید که روی شغلتان هم تأثیر می گذارد. تمرکز کم شما باعث میشود، پروژه هایتان کند شود، سریع تصمیم گیری نکنید. برای رهایی ازافکار پریشانتان به یک مکان معنوی بروید یا نماز بخوانید. قربانی یک توطئه می شوید، مراقب مخالفان و رقبای تجاری خود باشید. مجردها صبور باشند .متاهل ها از بحث و جدل بر سرمسائل بی اهمیت خودداری کنند. به دانش آموزان پیشنهاد می شود که روی تحصیلاتشان تمرکز کنند.

شهریور

برای ارتقای مهارت های شغلی خودتان باید روی تحصیلات عالی برنامه ریزی کنید. این هفته تمایل بیشتری به کسب اطلاعات دارید. احساس آرامش می کنید، باید خودتان را بیشتر بشناسید و رفتارهایتان را تجزیه و تحلیل کنید. گاهی اوقات احساس تنهایی می کنید، که می تواند به شما کمک کند روی اهداف زندگیتان بیشترتمرکز کنید. ممکن است کمی از دنیای واقعی جدا شوید، اما این تنهایی شما را به واقعیت زندگی میرساند. کج خلقی خودتان را کنترل کنید، زیرا روابط خانوادگیتان را بهم میریزد. موانعی در کسب درآمدتان وجود دارد که شما را ناراحت می کند. قبل از سرمایه گذاری جدید در زمینه املاک مراقب باشید. این هفته برای متاهل ها هفته شادی خواهد بود. دانش آموزان خبرهای خوبی میشنوند. یک نوزاد در خانوادهتان متولد میشود.

مهر

در این هفته احساس نارضایتی میکنید و یا از کسی می رنجید. سعی کنید کارهایتان را با عجله انجام دهید، که در کارهای روزمره دچاراشتباه نشوید. احساس میکنید مسئولیت هایتان خیلی زیاد است و این کارایی شما را کاهش می دهد که بر زندگی روزمره شما نیز تأثیر میگذارد. پروژه های در حال انجام شما احتمالاً به تعویق می افتد. در زمینه شغلیتان با مشکلاتی روبرو میشوید. صبور باشید. به شما توصیه می شود هر گونه سرمایه گذاری در کسب و کار یا دارایی های ثابت را به تعویق بیندازید. قبل از تصمیم گیری لازم، باید با افراد با تجربه مشورت کنید. روزهای آخر هفته درگیر مسائل خانوادگی میشوید.

آبان

اختلافات بر سر اموال حل و فصل می شود. تمرکز شما بر روی اهدافتان است که موفقیت شما را در پروژه هایتان تضمین میکند. نتیجه خوبی از تلاشتان میگیرید. مکالمات کوتاه در زمینه کاری دارید که در آینده نزدیک به نفع شما خواهد بود. همکارانتان می توانند به شما کمک کنند.جویندگان کار ،شغل خوبی پیدا میکنند. برای تسریع در مسیر شغلیتان باید بدنبال تحصیلات باشید. اختلافات در زمینه کاری و زندگی اجتماعی خودتان را حل و فصل کنید. سرمایه گذاری های گذشته شما به نتیجه میرسد. متاهل ها از بحث بر سر مسائل بیهوده در روابط خودشان خودداری کنند. مجردها خبرهای خوبی را در رابطه با ازدواج میشنوند. دانش آموزان در زمینه تحصیلی خبرهای خوبی دریافت میکنند.

آذر

در این هفته خبرات خوبی میشنوید که شما را شاد و آرام میکند. فروتن باشید. شما با کمک مهارت های ارتباطی خود میتوانید بسیاری از مشکلات را حل کنید. درآمد و هزینه هایتان را کنترل کنید و پس انداز داشته باشید. برای حفظ روابطتان از تکبر و تندگویی خودداری کنید. دانش آموزان در زمینه تحصیلی خبرهای خوبی دریافت میکنند. در روزهای آخر هفته دچار اضطراب و بی قراری می شوید و استرس خواهید داشت. افکار منفی شما را آزار می دهند. به شما پیشنهاد می شود با افراد مثبت اندیش ارتباط برقرار کنید. سعی کنید از آنچه شما را ناراحت میکند ، فاصله بگیرید. یک جابجایی دارید. از دانش خودتان و تجارب دیگران استفاده کنید تا از سرمایه گذاری هایتان نتیجه خوبی بگیرید .جویندگان کار باید تلاش کنند تا یک شغل مناسب پیدا کنند. دانش آموزان خبرهای خوبی می شنوند. متاهل ها از بحث و جدل در مورد مسائل بیهوده خودداری کنند.

دی

در این هفته، اعتماد به نفستان افزایش میبابد. روی اهدافتان تمرکز کنید. از لحظه لحظه زندگیتان در محل کار و خانه لذت ببرید. در زمینه مالی سود میکنید . درزمینه تجاری با کسی شریک میشوید که در آینده نزدیک برای شما سودآور است.ارتقا شغلی خواهید داشت. افرادی که جویای کار هستند، شغل مناسب خودشان را پیدا میکنند. در کنار همسرتان از زندگی لذت خواهید برد که رابطه تان را بهتر میکند. مشکلات بین خواهر و برادر حل میشود. قبل از سرمایه گذاری ، به ندای درونتان گوش دهید زیرا ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرید. برای دریافت انرژی مثبت به همراه خانواده یا دوستانتان به یک مکان مذهبی سفر کنید. مراقب سلامتی خود باشید.

بهمن

در این هفته خسته و ناامید خواهید شد. ممکن است بیمار شوید. غرورتان بر زندگی شخصی و روابط اجتماعی شما تأثیر میگذارد. پولی را که به سختی به دست آوردهاید بیهوده خرج نکنید و پسانداز کنید. استراحت کنید. به متاهل ها توصیه می شود از بحث در مورد موضوعات بیهوده خودداری کنند، در غیر این صورت ممکن است در روابط خودشان دچار مشکل شوند. از دخالت کردن در هر نوع اقدام قانونی خودداری کنید.

روزهای آخر هفته با خانواده درگیر خواهید شد. اهدافتان به شما کمک می کنند تا راه موفقیت را پیدا کنید. زبان و نفس خودتان را کنترل کنید که دچار مشکل نشوید. با صبر و حوصله به اختلافات رسیدگی کنید. برای حفظ سلامتی خود عادات غذایی خودتان را تغییر دهید. هزینه هایتان را کنترل کنید و پس اندازداشته باشید.

اسفند

در این هفته خوشحال و خونسرد هستید. بهترین عملکرد خود را در کارتان دارید و زیان های خودتان را به سود تبدیل میکنید. پول هایتان را پس انداز کنید. در کار یا تجارت فعلی خودتان نوآوری داشته باشید. برای سرمایه گذاری جدید در کسب و کارتان برنامه ریزی کنید تا در آینده نزدیک سود کنید. در محل کارسرتان شلوغ میشود، بنابراین ممکن است نتوانید زمان مناسبی را به مسائل خانوادگی اختصاص دهید. خبرهای خوبی در رابطه با تولد یک نوزاد جدید میشنوید.

قبل از تصمیم گیری فکر کنید. در امضای قراردادها باید دقت کنید، به شما توصیه می شود قبل از امضا اسناد را به دقت بررسی کنید. ارتقای شغلی میگیرید. متاهل ها از بحث در مورد مسائل خانوادگی اجتناب کنند. با خانواده به مسافرت کوتاه مدت بروید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد