اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ریزش دوباره قیمت بیت کوین

قیمت بیت‌کوین بیشتر از دو ساعت در کانال ۲۴ هزار دلار دوام نیاورد. پس از این‌که گزارش درآمد تسلا نشان داد که این شرکت ۷۵ درصد از بیت‌کوین خود را فروخته است، قیمت بیت‌کوین به زیر ۲۳ هزار دلار کاهش یافت.

روند صعودی بیت‌کوین که از ۴۸ ساعت قبل کلید خورد، فعلا متوقف شده و اتریوم به زیر مرز هزار و ۵۰۰ دلار سقوط کرده است

به گزارش سایت طلا ، صعود بیت‌کوین به سمت ۲۴ هزار دلار پس از اعلام این‌که تسلا ۷۵ درصد از بیت‌کوین خود را فروخته است، توقف کوتاهی داشت.

حالا برخی تحلیلگران بازار خیز اخیر بیت‌کوین را که تقریبا از دو روز پیش آغاز شد، تله جدیدی برای معامله‌گران معرفی می‌کنند و از احتمال ریزش جدید قیمت‌ها در بازار می‌گویند. ظرف شبانه‌روز گذشته علاوه بر افت دو درصدی قیمت بیت‌کوین، ارزش کاردانو ۹ درصد آب رفته، اتریوم پنج درصد از ارزش خود را از دست داده و بازدهی روزانه دو‌ج‌کوین و ترون منفی چهار درصد به‌ثبت رسیده است.

روز گذشته با رنگ سبز بیت‌کوین (BTC) به بالای ۲۴ هزار و ۳۰۰ دلار آغاز شد اما پس از این‌که اخبار کسب درآمد کمتر تسلا از سه ماهه دوم نشان داد که این شرکت بیت‌کوین‌های خود را فروخته است، روز معاملاتی با رنگ قرمز به پایان رساند.

منبع بالقوه رکود بعدازظهر را می‌توان در داده‌های درآمد سه ماهه دوم تسلا جست‌وجو کرد که نشان داد این شرکت خودروهای الکتریکی ۷۵ درصد از دارایی بیت‌کوین خود را فروخت تا ۹۶۳ میلیون دلار پول نقد به ترازنامه خود اضافه کند.

مدت کوتاهی پس از انتشار اخبار تسلا، قیمت بیت‌کوین از بالاترین قیمت روزانه خود به ۲۲هزار و ۹۰۰ دلار کاهش یافت و در حدود ۲۳هزار و ۵۰۰ دلار تثبیت شد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۰۵ درصد کمتر شده است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال هفته قبل دیروز امروز
بیت‌کوین ۲۰ هزار و ۱۵۰ دلار ۲۳ هزار و ۴۰۰ دلار ۲۲ هزار و ۹۲۰ دلار
اتریوم هزار و ۱۱۰ دلار هزار و ۵۶۰ دلار هزار و ۴۸۶ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار
کاردانو ۰.۴۳۰ دلار ۰.۵۳۱ دلار ۰.۴۸۱ دلار
ترون ۰.۰۶۶ دلار ۰.۰۶۹ دلار ۰.۰۶۷ دلار
دوج‌کوین ۰.۰۶۰ دلار ۰.۰۷۱ دلا ۰.۰۶۸ دلار
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد