اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مجرد بودن بهتر است یا متاهل بودن

وقتی از نظر احساسی به شخص دیگری وابسته نیستید، این آزادی را دارید که بیاموزید، رشد کنید، و چیزهای جدید را تجربه کنید.

وقتی از نظر احساسی به شخص دیگری وابسته نیستید، این آزادی را دارید که بیاموزید، رشد کنید، و چیزهای جدید را تجربه کنید. نتیجه این است که اگر تصمیم بگیرید که روزی با کسی آشنا شوید، دقیقاً می دانید که چه کسی هستید و چه می خواهید.

دوستی های جدید

افراد مجرد در خانه نمینشینند ، مطالعهای که در سال ۲۰۰۸ در مجله اروپایی روانشناسی اجتماعی منتشر شد، نشان داد که اغلب افراد، فکر میکنند مجردها ناراضی هستند درصورتیکه شادترین افراد، مجرد ها هستند. این خوشبختی به خاطر مجرد بودن، آنها نیست. در واقع مجردها روابط فوق العاده قوی دارند. یکی از مزایای اصلی مجرد بودن، خوش گذرانی با دوستان است. مجرد بودن در واقع ارتباطات اجتماعی را افزایش میدهد.

 فواید مجردی

سلامتی

تحقیقات نشان می دهد که افراد مجرد نسبت به متاهل ها، سالم تر هستند. افرادی که مجرد هستند، کمتر از متاهل ها از بیماری قلبی رنج می برند. زیرا مجردها زمان بیشتری برای ورزش و ... دارند.

شناخت خود

مجرد بودن باعث میشود که نسبت به علایق و نفرتها، پذیرش خودتان و سرگرمیها یا فعالیتهایی که دوست دارید، شناخت پیدا کنید.

مجرد بودن، به شما یاد میدهد که برای آزادی خودتان ارزش قائل شوید، برای خود تصمیم بگیرید وخودتان انتخاب کنید. هیچ شریکی شما را کامل نمیکند. شما باید قبل از اینکه زندگیتان را با شخص دیگری قسمت کنید، بتوانید درتنهایی یک فرد کامل و شاد باشید.

عوارض مجرد ماندن مردان

آیا مجرد بودن بهتر از تاهل است؟

هر کدام از گزینهها، مزایا و معایبی دارند، بنابراین این بستگی به اولویتها و ارزشهای فعلی شما در زندگیتان دارد.

اگر از مجرد بودن راضی هستید، فقط به این دلیل که تحت فشار اجتماعی (یا رسانه های اجتماعی) هستید، آن را تغییر ندهید و اگر دوست دارید متعهد و متاهل باشید، با کسی که دوست دارید، ازدواج کنید.

اما باید بدانید مهمترین چیز این است که اگر در آینده یک رابطه شاد و طولانی مدت میخواهید، ابتدا باید یاد بگیرید که چگونه از مجرد بودن لذت ببرید. همانطور که روپاول میگوید، قبل از اینکه بتوانید شخص دیگری شما را دوست داشته باشید، اول باید خودتان را دوست داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد