اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تبریز پتانسیل بالایی در صادرات طلا و جواهر دارد/ گزارش تصویری از اتحادیه تبریز

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز با اشاره به اینکه شهر تبریز رتبه سوم را در تولید طلا از نظر کیفیت و حجم در کشور دارا می باشد، گفت: با توجه به اینکه این شهر تکنولوژی خود را از کشور ترکیه فراهم می کند، در ساخت و تولیدات مصنوعات طلا و نقره با کیفیت بالا در صادرات پتانسیل بالایی دارد.



چندی پیش سایت طلا به دعوت اتحادیه طلا و جواهر تبریز سفری را به این شهر زیبا و با سابقه و دیدار با اتحادیه این شهر و همچنین دیداری را از بازار بزرگ این شهر و بازار طلای آن داشت، که قسمت اول گزارش از بازار تبریز به اطلاع مخاطبان سایت طلا رسید .
در قسمت دوم این گزارش، سایت طلا گزارشی را از اتحادیه این شهر بزرگ تدارک دیده است که به محضر کابران گرامی تقدیم می گردد.

تبریز یکی از شهرهای بزرگ ایران و بازار طلای آن یکی از قطبهای مطرح صنعت طلا و جواهر است که طی سالهای اخیر ممصنوعات طلایی این شهر به لطف ورود تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته رشد بسیار خوبی را داشته است، بطوریکه تکپوشهای سبک و زیبای تبریز در بازار طلا معروف است.

مردمان سخت کوش و با ایمان در این شهر، شهری اقتصادی و پر رونق را بوجود آورده است.
همکنون اعضای اتحادیه طلا و جواهر تبریز شامل 1400عضو می باشد که 800 نفر در زمینه تک فروشی و سکه فروشی و 600نفر در زمینه فروش طلا و نقره فعالیت دارند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز «مهدی بهرمانی» می باشد که پس از پرویزی(رئیس قبلی این اتحادیه) همکنون بر میز ریاست این اتحادیه تکیه زده است، و با روی باز پذیرای ما در اتحادیه است.

وی در گفتگویی با سایت طلا درباره معرفی اعضای هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر این شهر می گوید: فعالیت خود را در این اتحادیه از سال 91 آغاز کرده که اعضای این هیئت رئیسه شامل آقایان رستمی و نصرالهی معاونتهای اتحادیه، آقایان آزادی و تبریزی بازرسین اتحادیه، سفید وطن دبیر اتحادیه و ابوالقاسمی خزانه داری این اتحادیه می باشند.


بهرمانی با اشاره به اینکه استان تبریز رتبه سوم را در تولید طلا از نظر کیفیت و حجم در کشور دارا می باشد تصریح می کند: با توجه به اینکه این استان تکنولوژی خود را از کشور ترکیه فراهم می کند، در ساخت و تولیدات مصنوعات طلا و نقره با کیفیت بالا در صادرات پتانسیل بالایی دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز بازرسی و کنترل عیار طلا، نظارت بر گرانفروشی و رسیدگی به شکایتهای مردمی و تشکیل کمیسیون حل اختلاف مابین همکاران را از مهمترین فعالیتهای این اتحادیه بر می شمارد.

بهرمانی تولید سرویس طلا و نقره سبک در حد وضعیت اقتصادی کشور را از دیگر فعالیتهای مهم این اتحادیه عنوان می کند و می افزاید : تبریز توانسته با توجه به قدرت کم خرید مردم بخش عمده ای از تقاضای مصرف کنندگان را تامین کند و در بخش کاردستی و ملیله کاری در بخش تولیدات مصنوعات طلا حرف اول را بزند.

وی در خصوص مشکل اتحادیه طلا و جواهر تبریز به سایت طلا اظهار می کند: افراد برای تولیدات خود بازار بین المللی را انتظار دارند که با توجه به شرایط موجود اقتصادی و تحریمها، این امکان فعلا موجود نیست و از مسئولین تقاضا می شود شرایط و بسترهای لازم جهت صادرات را فراهم و حمایتهای لازم در زمینه تولیدات را ایجاد نمایند.


* سایت طلا ضمن تشکر و سپاس از دعوت و مهمانوازی جناب آقای بهرمانی و هیئت مدیره این اتحادیه، آرزوی موفقیت و بهروزی را برای همه اعضای اتحادیه طلا و جواهر این شهر آرزومند است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد