اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اضافه برداشت بانکی تنها به دست ۵ بانک و موسسه اعتباری+فیلم

وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌گوید: بخش قابل توجهی از اضافه برداشت‌های روزانه بانک‌ها صرفا از ۴ تا ۵ بانک و موسسه اعتباری انجام می‌شود.

به گزارش سایت طلا ، به گفته آقای احسان خاندوزی، باید به جدایی میان سیاست‌گذاری و نظام پژوهش و آموزش ما خاتمه داد. باید یک آشتی و همگرایی میان سیاست‌گذاری و نظام پژوهش و آموزش ایجاد کنیم.

وزیر اقتصاد گفت: بسیاری از دستگاه های اجرایی همان مسیر معیوب گذشته را که زمان می برد برای صدور مجوز همچنان برای فعال اقتصادی زمانبر است و مسیر را ناهموار می کند. هزینه ای اداری و مالی و فساد همچنان در همان مسیر گذشته است.

خاندوزی گفت: پس از تصویب مجوزهایی که باید مقدمات و مدارک و شرایطش نهایی شود تمرکز مقررات زدایی به سمت اینکه چرا مصوبات پیشین خوب محقق نشده است یک تمرکز نظارتی انجام دهیم برای اینکه در نهایت فعال اقتصادی با وزرات صمت و سازمان مالیاتی و غیره مواجه می شود احساس کند که مجوزش تسهیل شده است.

وزیر اقتصاد و دارایی می‌گوید: در قانون بودجه ۱۰۴۱ دولت مکلف است که ۱۳۰ هزار میلیار تومان از سهام شرکت‌های دولتی را بابت بدهی‌هایی که به سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی و بنیاد شهید دارد به این نهاد‌ها واگذار می‌کند. ما از به لحاظ نظری کاملا مخالف واگذاری سهام دولت با مسئله رد دیون به عنوان یکی از ابزار‌های خصوصی سازی هستیم و معلوم نیست اساسا نهاد‌های ذکر شده صلاحیت اداره پتروشیمی و مجتمع صنعتی و معدنی را داشته باشد.

آقای خاندوزی در حاشیه این نشست گفت: ستاد اقتصادی با تمرکز بر عوامل کوتاه مدت ایجاد تورم از جمله تورم وارداتی که در اقتصادی ایران سرریز شده، امیدواریم تورم در تیر کاهش یافته و در ماه های آینده این تورم به صورت پلکانی کاهش پیدا کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد