اونس طلا2337.71
مظنه14,931,000
18 گرم3,446,800
ارزش سکه33,639,543
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

در اولین قرار ملاقات چه کارهایی باید انجام دهیم

همه ما قرار ملاقات هایی داشتیم که فکر می‌کردیم همه چیز خوب پیش می‌رود، اما قرار ملاقات بعدی در کار نبوده است. معیارهای مشخصی برای اولین قرارملاقات وجود دارد که سایت طلا آنها را بطور کامل برای شما جمع آوری کرده است.

همه ما قرار ملاقات هایی داشتیم که فکر میکردیم همه چیز خوب پیش میرود، اما قرار ملاقات بعدی در کار نبوده است. معیارهای مشخصی برای اولین قرارملاقات وجود دارد که سایت طلا آنها را بطور کامل برای شما جمع آوری کرده است.

لبخند زدن

یکی از بهترین راهها برای نشان دادن شخصیت لطیف و مهربان ، لبخند زدن است. هیچ کسی دوست ندارد با فردی که فقط اخم میکند، قرار بگذارد. همه به دنبال کسی هستند که خونگرم باشد نه بداخلاق.

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس داشتن مهمترین ملاک در هر رابطه ای است . همه افراد از کسانی که به خودشان شک دارند و عزت نفس پایینی دارند دور می شوند. به کسی که هستید افتخار کنید، اعتماد به نفس خودتان را بالا ببرید . زیرا با این کار میتوانید براحتی طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار دهید.

تعریف

هر مرد و زنی تعریف شنیدن را دوست دارد. در اولین قرار، بسیار مهم است که از شخص مقابلتان تعریف کنید. بنابراین وقتی او به شما می گوید که بسیار زیبا هستید یا لبخند زیبایی دارید، متقابلا از او تعریف کنید.

شکایت نکردن

غذاتون خیلی سرد بود، نوشیدنی گرم بود، شغل شما بد است و به شما حقوق کافی نمی دهند. هیچ چیزی بدتر از قرار گذاشتن با کسی نیست که غر میزند. شکایت در اولین قرار ملاقات قطعاً باعث بهم خوردن رابطه می شود.

صداقت

شاید بخواهید برای تحت تاثیر قرار دادن شخص مقابلتان یا برای رسیدن به اهدافتان، دروغ های سفید بگویید. همه مردان و زنان دروغ ها و احساسات ساختگی را درک میکنند. در اولین قرارملاقات، همه به دنبال کسی می گردند که صادق باشد. اگر حیوانات را دوست ندارید ، بخاطر اینکه او ناراحت نشود، دروغ نگویید.

مکالمه دو طرفه

زمانی که مکالمه یک طرفه شود، خسته کننده میشود. برای اینکه او را جذب کنید باید تلاش کنید تا مکالمه دو طرفه داشته باشید. به سؤالات او پاسخ دهید و سؤال بپرسید. هیچ کس نمی خواهد در قرارملاقات فقط خودش صحبت کند.

سخاوتمندی

کمترین کاری که میتوانید انجام دهد، پرداخت سهم خودتان است. شاید طرف مقابلتان دوست داشته باشد شما را مهمان کند و هزینه را خودش پرداخت کند. اما در هر صورت پیشنهاد بدهید که پرداخت می کنید. پیشنهاد پرداخت ، بسیارمهم و تأثیرگذار است.

صداقت یا حماقت

هیچ کسی دوست ندارد با شخصی که در مورد همسر سابقش صحبت می کند قرار بگذارد، حتی اگر فقط یک بار به او اشاره کنید. قرار گذاشتن یعنی شما روابط سابقتان را کاملا فراموش کردید. صادق باشید نه احمق.

تمرکز

دلیل قرار گذاشتن این است که بتوانیم وقت خود را با کسی بگذرانیم تا او را بهتر بشناسیم. هیچکس نمیخواهد با کسی که حواسش پرت شده یا درگیر است قرار بگذارد. اگر مرتب پیامک میفرستید یا حواستان به افراد اطرافتان پرت است و به حرفهایش گوش نمی دهید، لطفا، اول آداب معاشرت یاد بگیرید.

صحبت در مورد ویژگی هایتان

همه ما ویژگی های منحصر به فردی داریم. در اولین قرارملاقات، راجب خصلت های ویژه خودتان و چیزهایی که دوست دارید صحبت کنید ، اصلا خجالت نکشید و نترسید. ویژگی های خودتان را چه خوب و چه بد ، آن را بپذیرید.

استقلال

مستقل و موفق بودن را همه دوست دارند. هیچ چیز بهتر از شخصی نیست که در حیطه های مختلف استقلال داشته باشد. استقلال داشتن نشان می دهد که شما نه تنها کنترل زندگیتان را در دست دارید، بلکه اهداف و انگیزه ای برای موفقیت دارید.

تشکر کردن

بدون هیچ توقعی ازجنس مخالفتان تشکر کنید. همه دوست دارد بخاطر کارهایشان از آنها قدردانی شود، بنابراین تشکرکردن، در ایجاد رابطه تاثیر زیادی دارد.

شیک پوشی

اکثر مردم شیک پوشی و داشتن یک عشق شیک پوش را دوست دارند. نیازی نیست لباس های جذب بپوشید. لباس هایی بپوشید که شما را مرتب نشان میدهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد