اونس طلا2295.99
مظنه14,826,000
18 گرم3,422,500
ارزش سکه33,402,978
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

ترفندهای جالب برای تازه نگه داشتن غذا هنگام قطع شدن برق یخچال

قطع شدن برق، باعث فاسد شدن غذای داخل یخچال میشود. ما در سایت طلا ، چند نکته و ترفند را آماده کرده‌ایم که به شما کمک می کند، هنگام قطع برق غذایتان را تازه نگه دارید.

قطع شدن برق، باعث فاسد شدن غذای داخل یخچال میشود. ما در سایت طلا ، چند نکته و ترفند را آماده کردهایم که به شما کمک می کند، هنگام قطع برق غذایتان را تازه نگه دارید.

در یخچال و فریزر خود را ببندید

هنگام قطع شدن برق، در یخچال و فریزر را ببندید. اگر درها را بسته نگه دارید، غذاها تا ۴ ساعت در یخچال و تا ۴۸ ساعت در فریزر تازه می مانند.

بطری های یخ زده آب برای خنک کردن یخچال

اگر برق هایتان مداوم قطع میشود، چند بطری آب را در فریزر بگذارید و از آنها برای نگهداری مواد غذایی در یخچال استفاده کنید.

یخ بخرید

خریدن یخ های آماده و گذاشتن آن در یخچال به تازه ماندن مواد غذایی کمک میکند. بهویژه زمانی که متوجه میشوید که وصل شدن برق مدت زیادی طول میکشد.

غذاها را در فریزر دسته بندی کنید

هرچه فریزر پرتر باشد، غذا برای مدت طولانی تری در آن تازه می ماند. سعی کنید فریزر خود را پر نگه دارید یا حداقل غذاهای موجود در آن را در یک گوشه دسته بندی کنید.

باقی مانده غذاها را فریز کنید

باقی مانده غذاهایی را که نیازی به آنها ندارید فوراً از یخچال به فریزر منتقل کنید تا آنها را برای مدت طولانی تازه نگه دارید. این غذاها شامل خورشت، گوشت و مرغ و حتی شیر است.

بعضی غذاها را نگه دارید و بعضی ها را دور بریزید

اگر مدت زمان قطعی برق چندین ساعت طول بکشد، حتی اگر دمای یخچال را هم سرد نگه دارید، نگه داشتن بعضی از غذاها خطرناک است.

میتوانید این موارد را نگه دارید: پنیرهای سخت و فرآوری شده، کره و مارگارین، میوهها و سبزیجات خرد نشده، میوههای خشک، کره بادامزمینی، ژله، سس تاکو، خردل، سس کچاپ، زیتون، و ترشی. همچنین می توانید نان، وافل، پای میوه، قارچ تازه، سبزی و ادویه جات را نگهدارید.

باید این موارد را دور بریزید: گوشت پخته ، مرغ، غذاهای دریایی، پنیرهای نرم یا کم چرب، شیر و خامه، ماکارونی پخته، برنج، سیب زمینی ، میوه ها و سبزیجات پخته، دلمه ها، سوپ ها و خورش ها.

برای اطلاعات بیشتر این نمودار را ببینید و قانون طلایی را به خاطر بسپارید: وقتی شک دارید، آن را دور بریزید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد