اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا به شما خیانت می کنند؟

خیانت زمانی است که یکی از طرفین به اعتماد شریک دیگر خیانت می کند و خطوط قرمز زندگی مشترک را با زیر پا می گذارد.

خیانت زمانی است که یکی از طرفین به اعتماد شریک دیگر خیانت می کند و خطوط قرمز زندگی مشترک را با زیر پا می گذارد. خیانت دیدن از کسی که خیلی دوستش دارید بسیاردردناک است. فردی که خیانت میبیند دچاراحساس خشم، ناامیدی و بی اعتمادی می شود.

اگرچه مردان و زنان هر دو خیانت می کنند، اما آمار نشان می دهد که مردان بیشتر از زنان این کار را انجام میدهند.

نداشتن بلوغ عاطفی

نداشتن بلوغ عاطفی یکی از دلایلی است که باعث خیانت در روابط زناشویی میشود. افراد خیانتکار دوست دارند که نشان بدهند از چیزی نمی ترسند. افرادی که خیانت میکنند باید فکر کنند، که آیا این رابطه ارزش صدمه زدن یا از دست دادن زندگی مشترکشان را دارد یا خیر.

احساس بی کفایتی

احساس بیکفایتی، مقدمهای برای خیانت است. افراد خیانتکار زمانی که احساس بی کفایتی می کنند، خیانت میکنند. آنها احساس حقارت میکنند و یا احساس میکنند بی کفایت هستند بهمین خاطربه دنبال یافتن کسی هستند که آنها را در اولویت قرار دهد. جلب توجه ، یکی از دلایل خیانت است.

احساس شرم

احساس شرم و خجالت در مورد تمایلات جنسی باعث خیانت میشود. بسیاری از آنها شریک زندگی خود را دوست دارند اما با گذشت زمان، ترس شدیدی از رد شدن تمایلاتشان در آنها بوجود می آید. آنها از اینکه خواسته شان را به همسرشان بگویند، خجالت میکشند. صحبت کردن درباره نیازهای جنسی بهتر ازخیانت به شریک زندگیتان و زیر پا گذاشتن خط قرمز رابطه است.

علاقه داشتن به خیانت کردن

خیانت یک انتخاب است، پس اگرخیانت میکنند یعنی خودشان دوست دارند. خیانت، اتفاقی نیست. هیچ توضیح موجهی برای خیانت کردن وجود ندارد. آنها حتی اگر زندگی زناشویی بدی داشته باشند بازهم میتوانند این کار را انجام ندهند، اما انجام میدهند زیرا خیانت کردن را دوست دارند.

خودخواهی

خودخواهی، عدم یکپارچگی شخصیت و احترام نگذاشتن به شخصیت همسر، یکی دیگر از دلایل خیانت است. اگر همسرتان هیچوقت به شما احترام نگذاشته است، احتمال اینکه او به شما خیانت کند بسیار زیاد است.

عدم قدردانی

یکی از موضوعاتی که در مورد خیانت وجود دارد، عدم قدردانی، تحسین، تایید و توجه است. این افراد وقتی برای رفع نیازهای خانواده، سخت تلاش می کنند منتظراین هستند که از آنها قدردانی شود تا احساس کنند که به آنها توجه میشود و همه تلاش های او را می بینند. توجه نکردن به زحمات همسر یکی از دلایل خیانت است.

ناامیدی در ازدواج

اغلب افراد فکر می کنند که وقتی ازدواج کنند، زندگی رویایی دارند. همیشه در کنارهمسرشان هستند و هرچه میخواهند با هم صحبت می کنند و در دنیایی بدون محدودیت با هم زندگی می کنند. اما وقتی ازدواج می کنند، مسئولیت های مالی و کاری، و بچه دار شدن لذت زندگی را از آنها میگیرد و باعث ناامیدی آنها میشود.

کمبود عشق و تنوع طلبی

اغلب اوقات، زوج ها آنقدردرگیر مشکلات زندگی می شوند که فراموش می کنند از یکدیگر مراقبت کنند. مکالمات آنها درباره مسائل روزمره میشود و به جایی میرسد که دیگر حرف مشترکی برای گفتن ندارند. افراد خیانتکار به جای حل مشکل خود سعی میکنند آن هیجانات را با اشخاص دیگری تجربه کنند، بهمین خاطرخیانت میکنند. وقتی افراد دچار تنوع طلبی میشوند به این روابط اعتیاد پیدا میکنند و هربار که روابطشان هیجانش را از دست داد وارد یک رابطه جدید میشوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد