اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

خرید ارز دیجیتال با سرمایه کم

وقتی فردی برای اولین بار با بازار ارز های دیجیتال آشنا می شود و می خواهد فعالیت خود در این بازار را آغاز کند، با چالش های زیادی رو به رو است.

وقتی فردی برای اولین بار با بازار ارز های دیجیتال آشنا می شود و می خواهد فعالیت خود در این بازار را آغاز کند، با چالش های زیادی رو به رو است. چالش هایی نظیر ندانستن مفاهیم، کارکردن با صرافی ها، امنیت نگهداری پول، انتخاب کیف پول و چندین مورد دیگر که هر کدام از دغدغه های شروع کار محسوب می شوند. اما بسیاری از افراد که می خواهند وارد بازار ارز های دیجیتال شوند، مهم ترین دغدغه ای که دارند سرمایه کم آن ها است.

حتما تا به حال بسیار شنیده اید که سرمایه فردی در بازار ارز های دیجیتال چندین برابر شده است، یا افراد زیادی را دیده اید که فعالیت در این بازار، به شغل اصلی آن ها تبدیل شده است؛ اما آیا کسب سود در بازار ارز های دیجیتال یا انتخاب این بازار به عنوان شغل اصلی، تنها با داشتن سرمایه فراوان امکان پذیر است؟ اصلا این طور نیست. اگر شما هم قصد کسب سود با سرمایه کم در بازار را دارید، در ادامه همراه ما باشید.

آیا کسب سود با سرمایه کم امکان پذیر است؟

نه تنها با سرمایه کم می توان به سود رسید، بلکه برای اولین ورود به بازار ارز های دیجیتال استفاده از کمترین سرمایه پیشنهاد می شود. بازار ارز های دیجیتال بیشتر از هر بازار مالی دیگری درگیر نوسانات قیمتی است. همچنین به شدت تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار دارد. از همین رو حتی اگر با سرمایه زیادی وارد بازار شوید، در همان اول کار تجربیات زیادی را به دست می آورید. حال چه بهتر است که این تجربیات با به همراه داشتن کم ترین سرمایه ایجاد شوند.

بهتر است ابتدا کسب سود بر روی سرمایه کم به دست بیاید و سپس با حرفه ای شدن در این بازار مالی، اقدام به وارد کردن سرمایه بیشتری کنید. شما قرار است در ابتدای کار آزمون و خطا های متعددی را تجربه کنید. همچنین باید برای خود یک استراتژی معاملاتی داشته باشید؛ لذا ابتدا تمامی این آزمون ها را بر روی سرمایه کم انجام دهید تا برای کار با سرمایه زیاد آمادگی لازم را داشته باشید. کسب سود به سرمایه شما مربوط نیست؛ بلکه به دانش و تجربه شما در بازار ارز های دیجیتال بستگی دارد.

بیت کوین از پایه های اصلی ارز های دیجیتال

بدون توجه به میزان سرمایه ای که دارید، پیشنهاد می کنیم قبل از ورود به بازار ارز های دیجیتال آگاهی لازم را درباره بیت کوین به دست بیاورید. بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که بر پایه شبکه بلاکچین اختصاصی خود به وجود آمد. بیت کوین در واقع یک پول دیجیتال است که امکان انتقال سرمایه، خرید و فروش کالا و پرداخت های مختلف را به وجود آورده است.

معمولا به کسانی که برای اولین بار می خواهند وارد بازار ارز های دیجیتال شوند، خرید بیت کوین پیشنهاد می شود؛ اما چرا؟ بهتر است به عنوان اولین خرید و اولین سرمایه گذاری، کمترین ریسک را انجام دهید. به طور کلی بازار ارز های دیجیتال شامل ریسک فوق العاده زیادی است.

بیت کوین به عنوان پایه اصلی ارز های دیجیتال، بر روی قیمت آلت کوین ها و دیگر ارز ها تاثیرگذار است. پادشاه ارز های دیجیتال یعنی بیت کوین نیز نوسانات زیادی را همواره تجربه می کند؛ اما در صورت نزول قیمت، نسب به دیگر ارز های دیجیتال کمترین درصد ضرر به سرمایه گذاران آن وارد می شود.

در واقع با خرید بیت کوین ریسک سبد سرمایه گذاری کاهش و اعتبار آن افزایش می یابد. لذا خرید بیت کوین به عنوان یکی از پایه های ارز های دیجیتال، به کسانی که سرمایه کمی دارند پیشنهاد می شود.

خرید ارز دیجیتال پرحاشیه شیبا

برخی از افراد با این که دارای سرمایه کمی هستند، انتظار دریافت سود زیاد را در بازار ارز های دیجیتال دارند؛ به همین دلیل اکثرا سمت خرید شیبا و میم کوین ها می روند. توکن شیبا اینو در بازار ارز های دیجیتال توانست سر و صدای زیادی را به پا کند و از ارز های پر حاشیه محسوب شود. این توکن که بر بستر شبکه بلاکچین اتریوم به وجود آمده است، در طی دو سال گذشته افزایش قیمت زیادی را تجربه کرد.

بدون توجه به این که دارای چه میزان حجم سرمایه ای هستید، برای خرید توکن شیبا اینو باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. به طور مثال باید بدانید که روند قیمتی بیت کوین به عنوان لیدر بازار ارز های دیجیتال و همچنین اتریوم به عنوان ارائه دهنده شبکه بلاکچین به شیبا، بسیار بر روی قیمت این توکن تاثیرگذار است.

همچنین شیبا در خارج از بازار طرفداران زیادی دارد و همین موضوع باعث شده است تا اخبار مختلف و جو شبکه های اجتماعی، بر روی قیمت آن تاثیرگذار باشند. لذا در مقابل منتقدان این ارز هم زیاد هستند. پیشنهاد می شود افرادی که دارای سرمایه کمی هستند، همواره اقدام به خرید ارز های دیجیتال معتبر و هدفمند بازار کنند؛ در ادامه می توانند حجم کمی از سبد سرمایه گذاری خود را به ارز هایی مثل شیبا اختصاص دهند.

چگونگی رسیدن به سود زیاد با خرید و فروش ارز های دیجیتال

شما با سرمایه کم در بازار ارز های دیجیتال می توانید به سود زیاد برسید؛ اما این اتفاق نیازمند صبر زیاد، کسب تجربه، داشتن دانش و همچنین مدیریت ریسک است. به طور کلی عوامل مختلفی برای رسیدن به سود زیاد در بازار ارز های دیجیتال تاثیرگذارند. در ادامه به مهم ترین آن ها می پردازیم.

تحلیل فاندامنتال

ارز های دیجیتال زیادی وجود دارند که بدون داشتن هیچ هدف مشخص و مهمی، در صرافی های مختلف لیست شده اند. با تحلیل فاندامنتال باید بتوانید هدف، اعتبار، تیم پروژه و موارد مهم دیگر یک ارز دیجیتال را بررسی کنید. سپس این باعث می شود تا سرمایه کم یا زیاد خود را به ارز های معتبر اختصاص دهید و بیشترین بازخورد را دریافت کنید.

تحلیل تکنیکال

برای کسب سود فراوان از بازار، نیاز است تا روند قیمتی یک ارز دیجیتال را تشخیص دهید. یادگیری روش های مختلف تحلیل تکنیکال در این مسیر به شما کمک زیادی می کنند. با توجه به نوسانات قیمتی فراوانی که در ارز های دیجیتال دیده می شود، می توان سود های قابل توجه هم گرفت. اما شرط این موضوع پیشبینی قیمت با احتمال بالا است.

کسب تجربه

نباید انتظار داشته باشید که از همان ابتدای کار سود های هنگفت نصیب شما شود. موفقیت در هر کاری نیازمند کسب تجربه است و این موضوع درباره بازار ارز های دیجیتال هم صدق می کند. برای این که بتوانید در شرایط مختلف بازار سود های هنگفت را کسب کنید، نیازمند این هستید که ابتدا شرایط مختلف را تجربه کنید. به طور مثال کسی می تواند در روند نزولی بازار سود کند که چنین شرایطی را از بازار قبلا دیده و تجربه کرده باشد.

مدیریت ریسک و سرمایه

اگر در بازار ارز های دیجیتال نتوانید هیجانات و ریسک های موجود را کنترل کنید، هیچ وقت به سود های قابل توجه و البته منظم نمی رسید. همچنین باید سرمایه کم یا زیاد خود را در شرایط مختلف مدیریت کنید. باید بدانید چه درصدی از سرمایه برای هر معامله مناسب است. البته که کسب تجربه در به دست آوردن دانش مدیریت ریسک و سرمایه بسیار تاثیرگذار است.

صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال

برای فعالیت در بازار ارز های دیجیتال و معامله گری در این بازار، نیازمند بستری امن و قابل اطمینان هستید. صرافی های خارجی همواره دارای کارمزد های زیادی هستند و همچنین سرمایه کاربران ایرانی در آن ها، به دلیل مشکلات احراز هویت و آدرس IP به خطر می افتد. از همین رو ما به شما صرافی ارز دیجیتال ایرانی OMPFinex را پیشنهاد می کنیم.

افرادی که دارای سرمایه کمی برای ورود به بازار هستند، باید کمترین کارمزد را پرداخت کنند تا در نهایت درصد کمی از سرمایه آن ها صرف کارمزد ها شده باشد. صرافی ایرانی و معتبر OMPFinex برای برداشت های ریالی هیچ کارمزدی را دریافت نمی کند و دارای کمترین کارمزد برای معاملات است. کسانی که برای اولین بار قصد ورود به بازار ارز های دیجیتال را دارند، بهتر است تا از حساب دمو این صرافی برای آشنایی با بستر خرید و فروش استفاده کنند.

این گونه پس از وارد کردن سرمایه واقعی به صرافی، دچار سردرگمی نمی شوید. صرافی OMPFinex دارای کمترین پیچیدگی است و به راحتی می توانید سرمایه کم یا زیاد خود را در آن مدیریت کنید.

جمع بندی

پیشنهاد می کنیم حتی اگر دارای سرمایه زیادی هم هستید، برای کسب اولین تجربیات در بازار و اولین ورود خود، از میزان سرمایه کمی استفاده کنید. این گونه در ادامه راه با کمترین ضرر و بیشترین سود رو به رو هستید. همچنین بدون داشتن دانش تحلیل و پیشبینی قیمت، سرمایه کم یا زیاد شما می تواند به خطر بیفتد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد