اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انگلیس در حال بررسی «گزینه‌های دیگر» در صورت شکست مذاکرات هسته‌ای است

پایگاه نشنال امارات در گزارشی از نگرانی انگلیس در قبال برنامه هسته‌ای ایران سخن گفت.

به گزارش سایت طلا ، پایگاه خبری نشنال امارات در گزارشی نوشت انگلیس درباره برنامه هسته‌ای ایران «نگران» است و در حال بررسی گزینه‌هایی در صورت عدم دستیابی به توافقی بر سر برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) می‌باشد که در سال ۲۰۱۵ منعقد شد. این در حالی است که گفتگو‌های هسته‌ای در دوحه به بن بست خورده است.

«آماندا میلینگ» وزیر امور آسیا و خاورمیانه (غرب آسیا) در دولت انگلیس روز چهارشنبه در مصاحبه با نشنال گفت «اگر مذاکرات فرو بپاشد، مجبور خواهیم بود بررسی کنیم چه گزینه‌های دیگری در دسترس ماست.» هرچند وی تمایل نداشت درباره گزینه‌های موجود برای انگلیس تفصیل دهد.

میلینگ در ادامه مدعی شد: «از ماه مارس تاکنون، یک معامله با مفاد قابل اجرا مطرح شده است، اما ایران دارد از طریق درخواست‌هایی که فراتر از برجام است، مانع حصول توافق برسر آن می‌شود.»

این مقام دولت انگلیس همچنین گفت برنامه هسته‌ای ایران «هیچ وقت تا این حد پیشرفت نکرده بوده است» و «هیچ معامله دیگری که بهتر از معامله کنونی باشد وجود ندارد.»

هفته گذشته، مذاکرات غیرمستقیم میان آمریکا و ایران بر سر برنامه تسلیحات هسته‌ای دولت ایران که بسیاری منتظر برگزاری آن بودند بدون هیچ پیشرفت قابل توجهی پایان یافت.

آمریکا با توجه به عدم پیشرفت در مذاکرات قطر گفت برنامه‌ای برای برگزاری دور تازه‌ای از گفتگو‌ها وجود ندارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد