اونس طلا2337.71
مظنه14,971,000
18 گرم3,456,000
ارزش سکه33,729,663
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,150,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

چرا در رابطه هایتان شکست میخورید؟

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث میشود یک نفر در همه روابطش شکست بخورد.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث میشود یک نفر در همه روابطش شکست بخورد.

بی اعتمادی

یکی ازویژگی های اساسی در یک رابطه خوب، اعتماد است. اگرازهمسرتان حمایت عاطفی نمیکنید، قابل اعتماد نیستید یا اگر شکاک هستید و رفتارتان قابل پیش بینی نیست، منتظر پایان رابطه تان باشید ،زیرا روابطی که بر اساس بی اعتمادی ساخته بشوند براحتی به پایان میرسند.

دروغ گویی

اگر فردی دروغگو هستید و به شریک زندگیتان دروغ میگویید باید بدانید که دروغ می تواند عواقب بدی داشته باشد. درست است که دروغهای سفید اغلب جزئی یا بیاهمیت هستند اما دروغهای بزرگ، تأثیرات گستردهای و بدی روی روابط شما میگذارند.

مالکیت

اگر بیش از حد احساس مالکیت دارید، از خود بپرسید: «آیا اینکه شریک زندگیتان را از دوستانش جدا میکنید یا مدام او را چک میکنید درست است ؟» این کارها نشانه این نیست که به او اعتماد دارید. به خودتان یادآوری کنید که یک رابطه سالم اینگونه نیست و به مرور زمان عشقتان از شما و کارهایتان خسته میشود.

حسادت

یک مقدارحسود بودن،در هر رابطه ای طبیعی است و نشان میدهد که شما به عشقتان اهمیت میدهید. اما اگر بیش از حد احساس مالکیت و حسادت میکنید ، به هیچ وجه، وارد رابطه نشوید زیرا اول به خودتان آسیب میزنید و بعد به شخص دیگر.

خیانت

اگر به خیانت کردن و تنوع طلبی در روابط عادت دارید، وارد روابط جدی و عاشقانه نشوید، زیرا خیانت سنگ بنای هررابطه ای را از بین می برد. هیچ شخصی به آدم خیانتکاراعتماد نمی کند. روابطی که با بی اعتمادی ، دروغ، حسادت و خیانت پایه ریزی شود، ماندگار نیستند.

نداشتن مهارت ارتباطی

اگر هر دوی شما فقط در مورد کارهای روزمره صحبت میکنید، ارتباط شما قراردادی شده است. دریک رابطه سالم وعاشقانه ، هردو نفر حرف و موضوعات زیادی برای گفتن دارند. بحث و اختلاف نظربرای همه پیش می آید. وقتی زوج ها بحث نکنند، یعنی دوست ندارند تعارضات یا مشکلاتشان حل بشود.

ناراحتیهای خود را ابراز کنید و راهی برای صحبت کردن پیدا کنید . اگر عادت ندارید چیزی را توضیح دهید یا احساساتتان را ابراز کنید قطعا در روابطتان شکست میخورید.

بی احترامی

تحقیر و توهین، بزرگترین پیشبینیکننده طلاق است. اگراز شکست های مداوم در روابطتان رنج میبرید باید ببینید که آیا هنگامی که با همسر خود بحث میکنید به او بی احترامی میکنید ؟ آیا اورا تحقیرو مسخره میکنید؟ اگر این اخلاق را دارید، باید جلوی زبانتان را هنگام دعوا کردن بگیرید.

تفاوت در اولویت ها

اگر تمایلات یا اهداف زندگی شما با فردی که دوست دارید متفاوت است ، هرگز به این فکر نکنید که تغییرمیکنید یا به مرور زمان شبیه یکدیگر میشوید. این تفکر که میتوانید کسی را تغییر بدهید، فکر اشتباهی است که باعث جدایی میشود.

اهداف مختلف زندگی

داشتن اهداف متفاوت همیشه به این معنی نیست که رابطه شما ،شکست میخورد. زیرا ممکن است اهداف شما بر اهداف شریک زندگیتان تأثیر بگذارد. اما رابطه تان را بر این اساس بنا نکنید، همیشه قبل ازهرچیزی اهداف خودتان را با یکدیگر بسنجید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد