اونس طلا2337.71
مظنه14,346,000
18 گرم3,311,700
ارزش سکه32,321,538
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

مواردی که همیشه از آن اشتباه استفاده کردید

بسیاری از کارها و ابزارها هستند که ما از دیگران یادگرفته ایم و نمیدانیم که آن را درست انجام میدهیم یا نه. سایت طلا ، اشتباهی را جمع آوری کرده که شما ناآگاهانه به صورت روزانه مرتکب می شوید.

بسیاری از کارها و ابزارها هستند که ما از دیگران یادگرفته ایم و نمیدانیم که آن را درست انجام میدهیم یا نه. سایت طلا ، اشتباهی را جمع آوری کرده که شما ناآگاهانه به صورت روزانه مرتکب می شوید.

سس کچاپ

برای بیرون آوردن سس کچاپ از بطری، به جای ضربه زدن به ته بطری، به گردن آن ضربه بزنید . آنوقت می بینید که چگونه سس کچاپ به راحتی بیرون میریزد .

نگهداری ازکیک در ظرف غذا

وقتی کیک خود را مانند نمونه سمت چپ در ظرف میگذاریم، روی کیک به بالای ظرف میچسبد. به سادگی با وارونه کردن آن، میتوانیم تکه کیک خود را دست نخورده و سالم در ظرف بگذاریم.

گرم کردن غذا

ظروف مربعی غذای شما را به طور یکنواخت گرم نمی کنند و در نتیجه غذایتان خشک میشود و میسوزد. غذایتان را روی یک ظرف دایرهای شکل بگذارید تا غذایتان گرم شود. غذا در ظروف پلاستیکی گرم نکنید زیرا مواد شیمیایی مضر به وارد غذای شما میشود.

ناخن های خود را بصورت رفت و برگشت سوهان نزنید

از گوشههای ناخن شروع کنید و بدون رفت و برگشت به سمت مرکز دستتان سوهان بزنید. خیلی سریع سوهان نزنید ، زیرا باعث میشود شکل ناخن شما خراب شود.

قبل از قرار دادن فیلتر قهوهساز، آن را تا نکنید

بهترین راه برای قرار دادن فیلتر این است که به سادگی دو لبه را تا کنید. این روش باعث محکم شدن فیلترمیشود تا فرو نرود و به جای آب گرم، قهوه واقعی به شما بدهد.

آینه های خود را با دستمال کاغذی پاک نکنید

دستمال کاغذی علیرغم راحتیشان، میتوانند آثار کوچکی از پرز روی آینه شما بر جای بگذارند. از پارچه میکروفایبر بدون پرز استفاده کنید که سطح را خیلی سریع خشک میکند. فراموش نکنید که از شیشه پاک کن استفاده کنید نه از اسپری چند منظوره.

موهایتان را از بالا به پایین برس نزنید

با این کار، موهایتان شکننده و آسیب پذیر میشوند و بیشتر گره میخورند. ابتدا باید انتهای موهایتان را برس بزنید و به آرامی به سمت بالا بروید. به اندازه ای که میتوانید روی گره ها وقت بگذارید وبا آرامش آن را باز کنید و برس خود را به زور روی آنها نکشید. یادتان باشد که با توجه به وضعیت و نوع موهایتان، از برس مناسب استفاده میکنید.

قبل از گذاشتن غذا را در مایکروویو ، نمک نریزید

بر اساس علوم غذایی، نمک وقتی با آب برخورد میکند، از هم جدا میشود. بنابراین، وقتی قبل ازگذاشتن غذا در مایکروویو روی آن نمک میریزید، غذایتان در جایی که نمک میریزید خشک میشود. به همین دلیل است که بهتر است غذای خود را پس از بیرون آوردن از مایکروویو طعم دار کنید.

تخته گوشت را فقط با مایع ظرف شویی تمیزنکنید

شستن تخته گوشت با مایع ظرف شویی برای پاک کردن همه کثیفی ها، کافی نیست. هر چند وقت یکبار، روی سطح چوبی نمک بپاشید و آن را با نصف لیمو بشویید و آن را با آب داغ آبکشی کنید. از سرکه و جوش شیرین هم میتوانید برای تمیزکردن آن استفاده کنید.

قاشق چوبی را کنار قابلمه نگذارید

اگر قاشق چوبی خود را روی قابلمه قرار دهید، آب از قابلمه بیرون نمی آید. زیرا وقتی حبابهای آب با چیزی که دمای آن زیر ۱۰۰ درجه سانتیگراد است تماس پیدا میکنند، کف نمیکند.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد