اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا تا پیش از روز چهارشنبه صعود نخواهد کرد

قیمت طلا طی روز گذشته با یک شیب ملایم کاهش یافت و امروز صبح نیز حرکت قابل توجهی از خود نشان نداده است. تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت طلا تا فردا پایین باقی مانده و هیچ حرکت مشخصی را از خود نشان ندهد.

به گزارش سایت طلا، فلز زرد پس از حرکت صعودی قدرتمند خود در روز جمعه هفته گذشته، یک روند نزولی داشته و هم اکنون با قیمت ۱۸۱۱ دلار در حال معامله است. در روز جمعه هفته گذشته طلا تا محدوده ۱۷۸۵ دلار کاهش یافت اما در ادامه روز توانست به محدوده ۱۸۱۶ دلار بازگردد.

تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت طلا تا پیش از جلسه فدرال رزرو در روز چهارشنبه، در پایین ترین حد خود باقی مانده و تغییر چندانی را تجربه نکند. تصمیمات فدرال رزرو درباره اقتصاد و همچنین تاثیر آن بر شاخص دلار، معامله گران بازار طلا را تحت تاثیر قرار داده و از این رو سرمایه گذاران امروز از خرید های بزرگ خودداری می کنند.

قیمت طلا

در روز های آینده این هفته علاوه بر جلسه فدرال رزرو، قرار است داده های اقتصادی مرتبط با اشتغال، حقوق و دستمزد غیر کشاورزی ایالات متحده نیز منتشر شود که به عنوان یکی از مهم ترین داده های اقتصادی آمریکا تلقی شده و تاثیر بسیار زیادی بر روی بازار های مختلف از جمله دلار و طلا دارد.

قیمت طلا در حال تشکیل یک الگوی نمودار صعودی در مقیاس ساعتی است که یک مرحله تثبیت را نشان می دهد که با یک حرکت صعودی محض دنبال می شود. در صورتی که منظر فنی طلا صعودی شود سرمایه گذاران بلند مدت وارد بازار شده و بدین گونه قیمت طلا افزایش خواهد یافت.

با این حال باید توجه داشت که شاخص قدرت نسبی یا همان RSI در محدوده ۴۰ تا ۶۰ قرار داشته و نشان دهنده عدم وجود محرک قوی برای صعود طلا است. فلز زرد برای این که صعودی شود نیاز به محرک جدیدی داشته تا طی روز های آینده بار دیگر حرکت صعودی خود را آغاز کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد