اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی تحلیلگران بلومبرگ از روند بازار طلا در این هفته

پس از اعلام گزارش چین مبنی بر کاهش رشد تولیدات این کشور، نگرانیهای مربوط به روند احیای بهبود اقتصادی افزایش یافت و سرمایه گذاران برای حفظ اموال خود، به سمت بازار طلا روی آوردند.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، بهای طلا برای چهارمین روز رشد آرامی را درپی داشت.
پس از اعلام گزارش چین مبنی بر کاهش رشد تولیدات این کشور، نگرانیهای مربوط به روند احیای بهبود اقتصادی افزایش یافت و سرمایه گذاران برای حفظ اموال خود، به سمت بازار طلا سوق پیدا کردند.

برپایه این گزارش، بهای طلا برای تحویل فوری در ماه دسامبر، در بازار سنگاپور با رشد 0.3 درصدی با نرخ 1184 دلار و 17 سنت در هر اونس معامله شد.
این فلز گرانبها در ماه جولای با کاهش 4.9 درصدی مواجه بود.

این گزارش حاکیست، Ong Yi Ling یکی از تحلیلگران شرکت سرمایه گذاری ویبولیتین با مسئولیت محدود در سنگاپور گفت: این احتمال وجود دارد که بهای طلا همانند روز جمعه گذشته، مجددا روند صعودی را در پیش گرفته و قدرت بازار را در دست گیرد.
وی افزود: سرمایه گذاران نسبت به روند بهبود اقتصادی نگران هستند و ادامه داشتن این شرایط، موجب میشود تا تقاضا برای طلا افزایش یابد.

براساس این گزارش، رئیس بخش تدارکات و مدیران خرید چین در روز گذشته گفت: فهرست مدیران خرید در چین در ماه ژوئن با کاهش همراه بوده است.
یکی از اقتصاددانان در گزارش این هفته اعلام کرد: احتمالا، نرخ بیکاری ایالات متحده در ماه جولای افزایش خواهد یافت و این موضوع به اقتصاد خانواده های آمریکایی ضربه خواهد زد.

این گزارش می افزاید، Hwang Il Doo معامله گر ارشد مستقر در شرکت KEB در سئول اعلام کرد: با وجود اعلام آماری از داده های تیره اقتصادی و افزایش بی ثباتی اقتصاد، می توان پیش بینی کرد که نرخ طلا مجددا به سطح 1200 دلار در هر اونس خواهد رسید.

شایان ذکر است، براساس نظرسنجی که از 22 نفر از تحلیلگران و سرمایه گذاران بلومبرگ صورت گرفت، 41 درصد از افراد و یا 9 نفر، به افزایش تقاضای فیزیکی این فلز گرانبها و بالا رفتن نرخ طلا ، 8 نفر به کاهش بهای طلا و 5 نفر نظر خاصی نداشتند.

بنابراین گزارش، بهای نقره برای تحویل فوری، با رشد 0.8 درصد به 18 دلار و 6 سنت در هر اونس رسید.
نرخ پلاتین با افزایش 1 درصدی با نرخ 1587 دلار و 95 سنت در هر اونس معامله شد.
بهای پالادیوم رشد چشمگیری نداشت و با قیمت 497 دلار و 25 سنت در هر اونس معامله شد.

http://www.bloomberg.com/news/2010-08-02/gold-may-advance-after-chinese-data-recent-decline-stoke-buying-interest.html
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد