اونس طلا2386.02
مظنه14,586,000
18 گرم3,367,100
ارزش سکه32,862,258
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

کرملین: غرب روی ادامه جنگ اوکراین قمار می‌کند

سخنگوی کرملین گفت، غرب در حال حاضر بر ادامه جنگ اوکراین قمار می‌کند و واشنگتن به کی‌یف اجازه نمی‌دهد تا درباره صلح فکر یا گفت‌وگو کند.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: در حال حاضر و زمانیکه کشورهای غربی بر روی ادامه جنگ اوکراین قمار می‌کنند آن هم تحت رهبری واشنگتن، به اوکراینی‌ها اجازه داده نمی‌شود تا درباره صلح گفت‌وگو یا فکر کنند.

وی ادامه داد: همچنین دیر یا زود غرب شکست می‌خورد و مذاکره درباره اوکراین از سر گرفته می‌شود. در حال حاضر درخواست برای ابتکارعمل‌هایی برای آرام کردن اوضاع به بن بست خورده است اما شکی نیست که دیر یا زود این وضعیت به بن بست می‌خورد و یکبار دیگر مذاکرات از سر گرفته خواهد شد.

سخنگوی کرملین افزود: پیش از آنکه مذاکرات از سر گرفته شود، اوکراین باید شرایط روسیه را درک کند، آنها را بپذیرد ،بر سر میز مذاکره بنشیند و سندی را امضا کند. رهبران اروپایی اغلب فاقد این درک هستند که نباید تنها بر اساس منافع کشورهای خود هدایت شوند بلکه باید از خرد جمعی و عقل سلیم پیروی کنند. آنها باید نقطه نظرهای متفاوت را ببینند و بر اساس آن عمل کنند.

این سخنگو در ادامه گفت: دیر یا زود عقل سلیم در غرب حاکم شده و گفت‌وگوها از سر گرفته می‌شود.

در ۲۷ ژوئن، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین از رهبران گروه هفت خواست هرچه در توان دارند انجام دهند تا جنگ اوکراین تا اواخر سال میلادی جاری پایان یابد.

دیمیتری پسکوف گفت، اگر اوکراین سلاحش را زمین گذاشته و تسلیم شود، جنگ تا پایان روز خاتمه می‌یابد.

در مقابل، ماخائیلو پودولیاک، مشاور رئیس دفتر زلنسکی گفت، اوکراین جنگ را آغاز نکرده و نمی‌تواند آن را «با دستور» تمام کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد