اونس طلا2360.14
مظنه14,866,000
18 گرم3,431,800
ارزش سکه33,493,098
قدیم (بهار)38,800,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,000,000
ربع15,500,000

با دانستن این نکات دیگر به همسرتان خیانت نمی کنید

خیانت، یکی از مشکلاتی است که اعتماد را از بین می برد و یکی از بدترین اتفاقاتی است که برای یک رابطه می افتد. خیانت ،همه چیزهایی را که یک زن و شوهر سال ها باهم ساخته بودند، از بین می برد.

خیانت، یکی از مشکلاتی است که اعتماد را از بین می برد و یکی از بدترین اتفاقاتی است که برای یک رابطه می افتد. خیانت ،همه چیزهایی را که یک زن و شوهر سال ها باهم ساخته بودند، از بین می برد.

راه هایی برای جلوگیری از خیانت به همسر :

قبل از هرکاری فکر کنید

اگر می‌خواهید خیانت نکنید، قبل از هرکاری به این فکر کنید که آیا آن کارحتی اگر بسیار کوچک باشد، روی رابطه شما تاثیر منفی میگذارد یا مثبت ؟ اگر همسر شما متوجه بشود خوشحال میشود یا ناراحت؟ اگر آگاهانه انتخاب نکنید، یک تصمیم اشتباه زندگی شما را نابود میکند و اتفاقات جبران نشدنی در زندگیتان خواهد افتاد.

ارتباطتان را حفظ کنید و مخفی کاری نکنید

یکی از راه‌های جلوگیری از خیانت این است که همیشه با همسر خود ارتباط داشته باشید زیرا صحبت نکردن، روزنه‌ای ،برای خیانت ایجاد میکند. هرچه در ذهنتان است به همسرتان بگویید و او را به انجام همین کار تشویق کنید. اگر احساس می‌کنید عشق در رابطه‌تان وجود ندارد، این موضوع را در کمال آرامش به همسرتان نیز بگویید. یادتان باشد برای گفتگو اول باید شرایط آن را فراهم کنید.

برای یکدیگر حد و مرز تعیین کنید

برای جلوگیری از خیانت، باید حد و مرزها را در شروع رابطه، مشخص کنید. مطمئن شوید که به یکدیگر وفادار هستید .

برای همسرتان زمان بگذرانید

وقت گذراندن با همسر یکی از راه های جلوگیری از خیانت است. با هم تفریح کنید ، خوش بگذرانید، کارهایی که دوست دارید با هم انجام دهید. شهربازی ، سینما و یا حتی پارک رفتن میتواند به شما احساس آرامش بدهد . مکالمه ها و خاطرات عاشقانه روزهای اول آشنایی را مرور کنید و با هم در کمال آرامش صحبت کنید. اگر میخواهید به هم وفادار باشید باید رابطه تان را گردگیری کنید تا تازه شود.

به کسی از جنس مخالف دست نزنید

لمس جنس مخالف، به طور طبیعی باعث ایجاد احساسات جنسی می شود. وقتی دچار این هیجانات بشوید ، در سراشیبی خیانت می افتید که نمیتوانید احساساتتان را کنترل کنید. پس اگر نمیخواهید خیانت کنید، اجازه ندهید کسی شما را لمس کند یا خودتان، کسی را لمس کنید .

با جنس مخالف خود تنها نشوید

اگر صحبت کردن با او ضروری است، همیشه در یک مکان عمومی قرار بگذارید . همه درابتدا فکر میکنند که هیچ مشکلی پیش نمی آید، اما وقتی در موقعیت قرار میگیرند، دچار مشکل میشوند. زمانی که احساس می‌کنید هیچ عشقی در زندگی مشترک شما وجود ندارد، خیانت کردن آسان‌تر است زیرا بهانه انجام این کار هم دارید و میتوانید آن را توجیه کنید .

از مقایسه کردن خودداری کنید

یکی از راه‌های گرفتار شدن در دام خیانت این است که همسر خود را با فرد دیگری مقایسه می کنید یا ازدواج خود را با ازدواج دیگران مقایسه میکنید. چت کردن با جنس مخالف حتی اگر در ابتدا در مورد هیچ حرف خاصی نباشد به مرور زمان با شوخی کردن واحساسی شدن به خیانت منجر میشود.

رمانتیک بمانید

رابطه تان را عاشقانه نگه دارید تا از خستگی و خیانت دوطرفه جلوگیری کنید. شمع روشن کنید و شام بخورید، چراغ‌ها را کم کنید و آهنگ بگذارید، برقصید. لباس جذاب بپوشید. از این جملات استفاده کنید، بگویید «دوستت دارم»، «خیلی خوش شانسم که با تو ازدواج کردم» .

به ظاهر خود توجه کنید

لازم نیست لاغر باشید یا شبیه یک فرد 30 ساله به نظر برسید. مهم نیست که چه مدت ازدواج کرده اید، باید مراقب بهداشت خود باشید، مراقب بوی بد دهانتان باشید، موی خود را شانه کنید و دندان هایتان را مسواک بزنید و تا جایی که میتوانید ظاهری مناسب و سالم داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد