اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وحشتناک‌ترین رسم‌ جهان که شما را تا حد مرگ می‌ترساند!

کره زمین ما پر از فرهنگ‌ها و سنت‌های عجیب و غریب است و هر کشوری سنت‌ها و آداب و رسوم خاص خود را دارد که به نوعی نشان‌دهنده طرز فکر مردم آن کشور است.

به گزارش سایت طلا، کره زمین ما پر از فرهنگ‌ها و سنت‌های عجیب و غریب است و هر کشوری سنت‌ها و آداب و رسوم خاص خود را دارد که به نوعی نشان‌دهنده طرز فکر مردم آن کشور است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هنوز هم رسم و رسوم‌های بسیار شوکه کننده‌ای در این دنیای مدرن انجام می‌شود، می‌خواهیم تعدادی از رسم و رسوم عجیب دنیا را به شما معرفی کنیم. با مجله دلتا همراه باشید.

در کشور اندونزی قبیله‌ای به نام دنی وجود دارد که آن‌ها غم و اندوهشان از مرگ عزیزان خود را به نوع خاصی جلوه می‌دهند. مرگ یکی از عزیزان خانواده‌های این قبیله هم از نظر روحی برای آن‌ها درد بزرگی است و هم آن‌ها غم و اندوهشان را با درد و رنج فیزیکی نشان می‌دهند. آن‌ها معمولا غمشان را با بریدن بعضی از انگشت‌های خود نشان می‌دهند.

این رسم یکی از رسم و رسوم عجیب دنیا است که در واقع برای راضی نگه‌داشتن روح مرده ها انجام می‌شود. بسیاری از مردم جهان بر این باور هستند که باید این رسم برای همیشه ریشه کن شود

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد