اونس طلا2414.89
مظنه14,486,000
18 گرم3,344,100
ارزش سکه32,636,958
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,200,000
نیم23,200,000
ربع14,650,000

با این روش ها، عاشق افراد سمی نشوید

واقعاً سخت است که با احساساتی که نسبت به کسی دارید که مناسب شما نیست، یا در زمان بدی وارد زندگی شما شده است، مبارزه کنید.

واقعاً سخت است که با احساساتی که نسبت به کسی دارید که مناسب شما نیست، یا در زمان بدی وارد زندگی شما شده است، مبارزه کنید. اگر میخواهید در برابر عاشق شدن مقاومت کنید و مستقل باشید و از کسی که مناسب شما نیست، فاصله بگیرید، ادامه مطلب را بخوانید.

روی اهداف شخصی خود تمرکز کنید

انرژی ای را که برای یک رابطه میگذارید، برای رشد خودتان بگذارید. فهرستی از راههایی تهیه کنید که میتوانید حال خودتان را بهتر کنید و سپس یکی را انتخاب کنید تا روی آن کار کنید. این کار به شما کمک میکند تا احساس شادی کنید و به خود افتخار کنید.

وقت خود را با خانواده و دوستان خود بگذرانید

وقت خود را با خانواده و دوستان خود بگذرانید

همه نیاز دارند با دیگران معاشرت کنند ، کسانی که از آنها حمایت کنند، چه مجرد و چه متاهل. با اعضای خانواده و دوستان صمیمی ،فعالیت های سرگرم کننده ای انجام دهید تا احساس کنید بدون رابطه داشتن با کسی هم شاد هستید. از زوج ها دور بمانید تا احساس تنهایی نکنید.

طبیعت گردی

تنفس در هوای تازه و تماشای محیط های طبیعی زیبا مانند درختان، گل ها، کوه ها و اقیانوس شما را بسیار آرام میکند. حداقل هفته ای یک بار در جنگل قدم بزنید یا در ساحل کتاب بخوانید تا به آرامش برسید.

خلاقیت هنری

ارتباط با ایده ها و هوش بسیار قدرتمند است. خلق هر چیزی که به آن علاقه دارید به شما اجازه می دهد خود را ابراز کنید، و به شما کمک میکند احساس شادی کنید. اگر عاشق نویسندگی،آشپزی،نقاشی، موسیقی هستید، در کلاس ها ثبت نام کنید یا در زمان آزاد خود، آنها را انجام دهید.

فعالیتی را که دوست دارید پیدا کنید

چند فعالیت مختلف را امتحان کنید، مانند ماساژ درمانی، رقص یا وقت گذرانی با حیوانات، یا هر فعالیتی که باعث احساس عشق و شادی شما می شود، انجام دهید .

تماس با آن شخص را به حداقل برسانید

اگر بیش از حد به کسی وابسته شده اید، بهترین راه ، فاصله گرفتن از اوست. اگر دائماً با او صحبت میکنید ،احساسات شما نسبت به او بیشتر می شود و در مورد او زیاد فکر میکنید. یک گام به عقب بردارید و برنامههای دیگری بچینید و یا تلفن خود را برای مدتی از دسترس خارج کنید.

از شبکه های اجتماعی دور شوید

از شبکه های اجتماعی دور شوید

تمام تلاش خود را بکنید تا در مقابل وسوسههای بررسی پروفایل ، اینستاگرام یا تلگرام او مقاومت کنید. انجام این کار باعث میشود که ذهنتان از فکر کردن به او،دور شود. اگر نمیتوانید در مقابل وسوسه مقاومت کنید، شبکه های اجتماعی خودتان را تا مدتی پاک کنید تا او را فراموش کنید.

به روابط بد گذشته فکر کنید

به روابط بد گذشته و مشکلاتی که در آن ها پایان بدی داشتید یا آنطور که انتظار داشتید پیش نرفت فکر کنید. به دعوای قبلی خود نگاه کنید و به خودتان بگویید که چقدر سخت و دردناک بوده و الان چقدرحالتان بهتر است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد