اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصاویر لو رفته از شکیرا در حال موج سواری با یک مرد جوان ناشناس + تصاویر

شکیرا روز پنج شنبه با صورتی پر از خنده همراه با مردی خوش قیافه و ناشناس در حال موج سواری در سواحل اسپانیا دیده شد و پسرش میلان را نیز به همراه داشت.

به گزارش سایت طلا، شکیرا روز پنج شنبه با صورتی پر از خنده همراه با مردی خوش قیافه و ناشناس در حال موج سواری در سواحل اسپانیا دیده شد و پسرش میلان را نیز به همراه داشت. این اتفاق پس از آن رخ می دهد که وی پس از ۱۱ سال زندگی مشترک با جرارد پیکه، مدافع تیم بارسلونا، به شکلی بحث برانگیز از پدر دو فرزندش جدا شد و اکنون مجرد است. خواننده ۴۵ ساله کلمبیایی یک لباس شنای سفید و قرمز به تن داشت. او که بدون آرایش بود، زیبایی طبیعی اش را در حال موج سواری به نمایش گذاشت و البته نشان داد که در زمینه موج سواری نیز بسیار بااستعداد و حرفه ایست.

او در حالی که با صورتی خندان روی تخته موج سواریش دراز کشیده بود با دوستان و یک مرد مرموز صحبت می کرد. این تفریح دریایی پس از آن رخ می دهد که خواننده آهنگ Whenever, Wherever و پیکه ۳۵ ساله هفته گذشته اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده اند. این زوج سابق که دو پسر ۹ و ۷ ساله به نام های میلان و ساشا دارند، در بیانیه ای مشترک تایید کردند که از هم جدا شده و از طرفداران و رسانه ها خواستند که حریم خصوصی شان را حفظ کنند. این دو اولین بار در سال ۲۰۱۱ با هم دیده شده و ازدواج کردند. این جدایی پس از آن اتفاق می افتد که شایعاتی در رسانه های اسپانیایی مبنی بر خیانت پیکه به شکیرا منتشر شده بود. رسانه اسپانیایی El Periodico اعلام کرده است که این دو در هفته های اخیر جدا از هم زندگی می کرده اند، بعد از اینکه پیکه از خانه مشترکش با شکیرا بیرون انداخته شده است.

هیچ یک از دو طرف به این شایعات واکنش نشان نداده اما یک روزنامه نگار فرانسوی به نام امیلیو پرز در این باره گفته است: [شکیرا] تصمیم جدایی را گرفته است. واقعیت این است. این اتفاق رخ داده است. به همین خاطر است که یک فاصله ایجاد شده است. شاید چیزی باقی نمانده باشد اما آن خیانت گذشته است». شایعات جدایی پیکه و شکیرا اولین بار در سال ۲۰۱۷ رسانه ای شد و رسانه ها مدعی شدند که این دو دیگر با هم زندگی نکرده و شکیرا خواستار طلاق شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد