اونس طلا2388.19
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

پنیرهایی که از برخی از افراد مشهور در جهان نیز مشهور تر هستند

پنیر در عین سادگی، خوشمزگی جذابی دارد که می تواند افراد زیادی در سراسر جهان را عاشق خود کند و حتی از برخی از افراد مشهور جهان نیز معروف تر شود.

به گزارش سایت طلا، پنیر یکی از خوشمزه ترین محصولات لبنی است که می تواند عطر و طعم بینظیری به غذای شما بدهد.

پنیر از اصلی ترین محصولات لبنی و فرآورده های شیری است که تمام خاصیت شیر را در خود جای داده است و بهترین انتخاب برای طبخ غذا و یا مصرف روزانه است.

در اینجا معروف ترین پنیرهای دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

پنیر بری

پنیر بری، پنیری نرم و خامه ای از منطقه بری در شمال فرانسه است . این پنیر مرکزی نرم و خوشمزه دارد که با روکشی نازک احاطه شده است. این پنیر نوعی پنیر خامه ای است که چربی بالا و عطر و طعم ملایم دارد.

پنیر چدار

این پنیر یکی تز محبوب ترین پنیرهای دنیا از منطقه چدار در سامرست انگستان است که بافتی نرم و خامه ای و همچنین عطر و طعم ملایمی دارد. این پنیر را به راحتی در بین پنیرهای دیگر تشخیص داد. طعم ان از ملایم تا تند و قوی متغیر است.

پنیر چدار

پنیر کاتج

این پنیر اولین بار در آمریکا و در قرن ۱۹ با تولید دلمه های اسیدی در شیر که حاصل کشت باکتریایی بود تولید شد. این پنیر از معروف ترین پنیرهای انگلستان و آمریکا است و سرشار از پروتئین و مواد مغذی است.

پنیر فتا

پنیر فتا یکی از معروف ترین پنیرهای یونانی است که از شیر گوسفند و یا ترکیب شیر گوسفند و بز تهیه می شود. پنیر فتا نسبت به دیگر پنیرهای سفت چربی کمتری دارد و مواد مغذی زیادی در آن وجود دارد.

پنیر گودا

پنیر گودا نام‌ خود را از محله ای به همین نام در شمال هلند گرفته است گ. مزه، بافت، طعم و عطر این پنیر دارای تنوع بسیاری است. پنیرهای تازه بافت نرم تر و عطر ملایم تری دارند در عین حال پنیر های کهنه تر بافتی سفت و عطری تند دارند.

پنیر گودا

پنیر پارمزان

پنیر پارمزان نوعی پنیر سفت، ترد و خشک است که عطر و طعمی ماندگار دارد. پنیر پارمزان معمولا به شکل غیر پاستوریزه تولید می شود و ماندگاری آن بین ۱ تا ۳ سال است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد