اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آمریکا و اروپا بیش از ۳۰ میلیارد دلار از دارایی‌های روسیه را بلوکه کردند

وزارت دادگستری و وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کردند، آمریکا و متحدان اروپایی آن بیش از ۳۰ میلیارد دلار از دارایی‌های روسیه را در بحبوحه حمله مسکو به اوکراین توقیف کرده‌اند.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری آناتولی، این دو وزارتخانه آمریکایی در بیانیه‌ای گفتند: در ۱۰۰ روزی که از تعهد امور مالی، دادگستری، امور داخلی و وزرای تجارت و کمیسرهای اروپایی به اولویت‌بندی منابع و همکاری با هم برای منزوی کردن روس‌های تحریم‌شده از سیستم مالی بین‌المللی می‌گذرد، اعضای گروه ضربت "ریپو" بیش از ۳۰ میلیارد دلار از دارایی‌های روس‌های تحریم‌شده در حساب‌های مالی و منابع اقتصادی را بلوکه یا توقیف کرده‌اند.

در این بیانیه همچنین آمده است: گروه ضربت ریپو برای مقابله با چهره‌های روس، گروه‌های نیابتی و الیگارش‌ها همچنین دارایی‌های بانک مرکزی روسیه به ارزش ۳۰۰ میلیارد دلار را بلوکه کرده‌اند.

این نهادها گفتند که اقدام گروه ضربت فوق هنوز تکمیل نشده است و به رهگیری دارایی‌های روس‌های تحریم‌شده ادامه خواهد داد و جلوی افراد تحریم‌ شده برای تضعیف اقدامات تحمیل شده را می‌گیرد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: ما همچنان به افزایش هزینه‌های جنگ روسیه بر مسکو ادامه می‌دهیم ... ما به دنبال به حداکثر رساندن تأثیر تحریم‌ها بر اشخاص و نهادهای تعیین‌شده، در حین محافظت در برابر نتیجه ناخواسته هستیم که بر بازارهای جهانی کالاها و منابع غذایی تأثیر می‌گذارد و این حاصل کار روسیه با انتخاب و ادامه دادن به جنگ اوکراین است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد