اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

کارهایی که پسرها دوست دارند اما به دختران نمیگویند

مردها موجودات ساده ای هستند، اما همیشه از حرف ها و رفتار آنها بد برداشت میشود. مردان از آنچه درون یک زن است قدردانی می کنند.

مردها موجودات ساده ای هستند، اما همیشه از حرف ها و رفتار آنها بد برداشت میشود. مردان از آنچه درون یک زن است قدردانی می کنند.

اولین پیام را شما ارسال کنید

آغازگفتگو برای مردها سخت است. درست است که همیشه آنها اول برای آشنا شدن با زنان اقدام میکنند اما واقعا برایشان سخت است اینکه بخواهند گفتگو را شروع کنند.. هرازگاهی، خوشحال میشوند که وقتی از خواب بیدار می شوند و متن صبح بخیر را برایشان ارسال کنید.

دوست دارند که شما را بخندانند

خنده همیشه بهترین دارو است و مردان دوست دارند دوز روزانه را، خودشان به شما بدهند. آنها به معنای واقعی کلمه احمقانه رفتارمیکنند تا شما را بخندانند. آنها حاضرند به خودشان آسیب بزنند تا لبخند بزنید. آنها با خنده شما رشد می کنند. وقتی کار مسخرهای انجام میدهند، لطف کنید و کمی لبخند بزنید، زیرا آن را برای شما انجام میدهند.

دوست دارند از شما مراقبت کنند

مالیدن پشت بدن بعد از یک روز طولانی، کمی سوپ در هنگام بیماری، یا در آغوش گرفتن در هنگام خواب، تنها چیزی است که نیاز دارند. تعداد کمی از مردان به این قضیه اعتراف می کنند، زیرا آنها دوست دارند به دیگران بگویید که شریک زندگیتان ازشما مراقبت می کند. این باعث می شود که آنها برای مراقبت بیشتر از شما تلاش کنند.

عاشق در آغوش گرفتن هستند

منظور این نیست که از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ صبح ،آنها را در آغوش بگیرید. آنها مرد هستند، سرشان شلوغ است و کارهایی برای انجام دادن دارند. هنگام تماشای فیلم یا مدتی قبل از خواب روی کاناپه آنها را در آغوش بگیرید، این کاربه آنها احساس امنیت میدهد.

دوست دارند که در مورد احساسات خودتان صحبت کنید

آنها عاشق گوش دادن به صحبتهای شما درباره احساساتتان هستند، اما نه ۴ ساعت. فقط به این دلیل که نمی توانند در طول روز به حرفهایتان گوش کنند به این معنی نیست که اهمیتی نمی دهند یا نمی خواهند. زمان توجه کردن آنها کوتاه است. لطفا با ضعف های آنها کنار بیایید. یادتان باشد،غر زدن با ابراز احساسات فرق میکند.

دوست دارند به حرف هایشان گوش دهید

یعنی واقعاً گوش کنید. مردان معمولاً احساسات، ترسها، ناامیدیهایشان را بروز نمیدهند. اما وقتی این کار را میکنند، به این دلیل است که موضوع برای آنها مهم است. آنهاعاشق زمانی هستند که بالاخره تصمیم میگیرند صحبت کنند و شما به آنها اهمیت بدهید. بعد از ابراز احساسات انگار باری از روی دوششان برداشته اید. لطفا ،هیچی نگویید فقط گوش کنید.

وقتی با دوستانتان بیرون هستید، پیام( دوست دارم) بفرستید

هر مردی که بگوید حسود نیست، دروغگو است. تنها چیزی که آنها می خواهند این است مانند یک «سلام یا دوستت دارم» زیرا باعث میشود آنها بدانند که به آنها فکر می کنید. این به آنها احساس خوبی می دهد و حسادت را از آنها دور می کند.

زمانی که به آنها نیاز دارید را دوست دارند

وقتی ماشین شما خراب میشود، در شیشه ترشی باز نمیشود، یا آن چیزی که در قفسه وجود دارد آنقدر بلند است که نمی توانید به آن برسید، ازآنها کمک بخواهید. این یک راز است،آنها دوست دارند در این موارد به شما کمک کنند. این به آنها احساس مفید بودن می دهد و این احساسی است که برای یک مرد مهم است. اما زیاده روی نکنید.

دوست دارند از آنها قدردانی کنید

آنها وقتی که کاری را انجام می دهند دوست دارند از آنها قدردانی کنید. بسیاری از مردان روی این کره خاکی ۴۰ تا ۶۰ ساعت در هفته سر کار می روند، هزینه خانه، غذا و قبض ها را بدون تشکر و قدردانی پرداخت می کنند. آنها می دانند که در اعماق وجودتان از آنها قدردانی می کنید . اما گاهی اوقات شنیدن آن با صدای بلند واقعاً احساس خوبی به آنها می دهد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد