اونس طلا2382.04
مظنه16,266,000
18 گرم3,755,000
ارزش سکه36,647,298
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

زنان از شنیدن این جملات متنفرند

لیستی از آزاردهنده ترین جملات که بهتر است هرگز به زنان مورد علاقه خود نگویید. گاهی اوقات مردان اهمیت زیادی به کلمات نمی دهند، در حالی که یک عبارت بد می تواند روحیه زن را برای کل روز خراب کند.

لیستی از آزاردهنده ترین جملات که بهتر است هرگز به زنان مورد علاقه خود نگویید. گاهی اوقات مردان اهمیت زیادی به کلمات نمی دهند، در حالی که یک عبارت بد می تواند روحیه زن را برای کل روز خراب کند.

فرقی نمیکنه

اکثر مردان در جواب اینکه ، برای شام چه غذایی میخورید ؟ میگویند: فرقی ندارد. این پاسخ زنان را گیج میکند و آنها این جمله را اصلا دوست ندارند.

من بهت گفتم!

بله، شما هشدار داده بودید که اگر او این کار را انجام دهد، این اتفاق می افتد. اما نیازی به 100 بار تکرار کردن نیست. او قبلاً فهمیده است که اشتباه کرده است و نیازی به یادآوری مجدد این موضوع به او نیست. سرزنش کرده همه انسان ها را اذیت میکند.

شما زنان….

بعدش مهم نیست چه میگویید، تنها فکری که در سر زن وجود دارد این خواهد بود: «من را با کسی مقایسه نکن. ما مثل هم نیستیم.» و او بلافاصله علاقه اش را به ادامه این گفتگو از دست میدهد و سعی میکند دیگر با شما صحبت نکند.

حالا ببینم چی میشه

زنان میدانند که مردان پس از اولین سؤال تصمیمی نخواهند گرفت و باید سؤال را حداقل دو بار تکرار کنند. اما وقتی برای دهمین بار از شما می‌خواهد در مورد یک چیز تصمیم بگیرید و شما می‌گویید «حالا ببینم چی میشه »، به احتمال زیاد خودشان تصمیم میگیرند.

حالت خوش نیست؟

اگر در دوره ای هستند ، حالشان بد است و عصبانی هستند، به این معنا نیست که شما هرچیزی را به آن بیماری ربط بدهید . پس هرگز این جمله را نگویید. در غیر این صورت عصبانی تر میشوند.

چه عجب تونستی ماشینو پارک کنی!

البته دیدن یک خانم با رانندگی خوب ،مثل دیدن یک اسب شاخدار است. اما زنان در بیشتر موارد نسبت به مردان با احتیاط تر رانندگی می کنند.

بخر، اگه دوست داری…

زن ها برای خرید لباسی که دوست دارد ، نیازی به اجازه شما ندارد. اگر از شما میپرسند یعنی میخواهند مطابق میل شما وعلاقه شما آن چیز را بخرند.

می خواهی همه اینها را بخوری؟ یا خیلی زیاد غذا میخوری!

زن شما طبق تعریف شما، لاغر و برازنده است. بنابراین، کوچکترین اشاره به این که زیاد غذا میخورد باعث تحریک احساس خشم او می شود و خلق و خوی و عزت نفس او را خراب می کند. بله، او همه آن غذا را می خورد ، پس بهتر است از استفاده از این عبارات آزاردهنده خودداری کنید.

تو دقیقا مثل مادرت هستی!

تحت هیچ شرایطی درباره مادر و سایر بستگان او بحث نکنید. چه رابطه زن با مادرش خوب باشد و چه رابطه بدی با او داشته باشد ،عبارت خوبی نیست . پس ارزشش را ندارد اگر رفتار اشتباهی میکند او را با مادرش مقایسه کنید.

آرام/آرام باش

چنین عبارتی آرامش او را بیشتر از او میگیرد و یکی از آزاردهنده ترین عبارات است. اگر دختری نگران چیزی است، بهترین راه برای کمک به آرامش او، کمک به حل آن مشکل است.

شاید این مقاله به شما کمک کند زنان را کمی بهتر درک کنید و زندگی شما شادتر و لذت بخش شود. زن و مرد فرقی نمیکند ،با شریک زندگی خود با احترام رفتار کنید و بهتر است بیشتر به او بگویید که چقدر برای شما عزیز است و چرا دوستش دارید. شاد باشید!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد