اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دستگیری دو نفر از عوامل قمه‌کشی در لواسان + فیلم

سرکلانتر شمال پایتخت با اشاره به کلیپ منتشر شده از قمه‌کشی در لواسان گفت: با اقدامات پلیسی و دستور مقام قضایی دو نفر از آن‌ها دستگیر شدند.

به گزارش سایت طلا ، چند روزی است که فیلم قمه کشی تعدادی از اراذل در خیابان‌های لواسان در فضای مجازی منتشر شده است که دادستان لواسانات در همان ساعات اولیه دستور ویژه پیگیری موضوع را صادر کرد.

سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده سرکلانتر شمال پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شمیرانات اظهار کرد: در پی انتشار فیلم درگیری چند نفر از اراذل و اوباش در محور تهران به شهر لواسان در فضای مجازی بلافاصله رصد و دستگیری مرتکبین در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار گرفت.

وی گفت: با رصد دوربینهای محل و با هماهنگی با مرجع قضایی توقیف خودروها در سیستم پلیس ثبت سپس با شگردهای پلیسی دو نفر از نفرات خاطی دستگیر و تحت نظر قرار گرفتند.

سرکلانتر شمال پایتخت ادامه داد: تلاش عوامل جهت دستگیری سایر عوامل مرتبط با موضوع در حال انجام است نتیجه اقدامات بعدی متعاقبا اعلام می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: امنیت خط قرمز پلیس است لذا به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم با سلاح گرم و سرد یا هر وسیله‌ای دیگر رعب و وحشت در جامعه ایجاد کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد