اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درگیری در دانشگاه آزاد تبریز! + ویدیو

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در حاشیه نشست شورای معاونین فرهنگی و دانشجویی آذربایجان شرقی گفت: به مشکلات دانشجویان درگیر شده در دانشگاه آزاد واحد تبریز رسیدگی شده است.

به گزارش سایت طلا، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در حاشیه نشست شورای معاونین فرهنگی و دانشجویی آذربایجان شرقی گفت: به مشکلات دانشجویان درگیر شده در دانشگاه آزاد واحد تبریز رسیدگی شده و طبق مقررات و آئین نامه های دانشجویی، در اسرع وقت تصمیمات لازم اتخاذ می گردد.

"سعید وحیدی مهر"، پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص درگیری عصر دیروز تعدادی از دانشجویان واحد تبریز گفت: ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی، مشاجره بین دو سه نفر از دانشجویان بود که منجر به درگیری شده و همکاران انتظامات واحد بلافاصله در محل درگیری حاضر و ضمن آرام سازی فضای ایجاد شده، دانشجویان در حال مشاجره را جهت مشورت و راهنمایی های لازم به واحد مشاوره دانشگاه ارجاع شدند و با دانشجویانی که حرمت فضای دانشگاه حفظ نکردند، بر اساس ضوابط دانشگاه در اسرع وقت طبق مقررات و آئین نامه های دانشجویی تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز میزبان ۲۲ نفر از معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی بود در این نشست مهمی که از ساعت ۹ صبح تا سه و نیم بعد از ظهر ادامه داشت معاونین در مورد اجرای دقیق تر بخش نامه های مختلف حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی نکته نظرات خودشان را به اشتراک گذاشتند.

وی عنوان کرد: در این جلسه مباحث مربوط به حوزه فرهنگی شامل کانون های فرهنگی و دانشجویی، نشریات، تشکل های اسلامی دانشجویی، حوزه مرکز مشاوره امین، دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره ارائه و همچنین با توجه به صدور کارنامه فرهنگی، بر ضرورت تکمیل مندرجات سامانه پایش فرهنگی تاکید شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تبریز با اشاره به فرمایش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نقش برجسته دانشگاه در تعلیم و تربیت اذعان کرد: شورای هم اندیشی و تعامل دانشجو این دانشگاه، جلسه ای تحت عنوان " به وقت دانشجو" برگزار می کند که دانشجویان می توانند مشکلات مربوط به امورآموزشی، پژوهشی ، دانشجویی و مالی و ... را با هیات رئیسه این دانشگاه در میان بگذارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد