اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

مشمولان غایب در صورت قبولی آزمون سراسری حق ثبت‌نام ندارند

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولانی که در کنکور سراسری شرکت کرده‌اند، توجه داشته باشند، غیبت سربازی مانع پذیرش قبول‌شدگان آزمون سراسری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی است.

به گزارش سایت طلا از پلیس، سردار تقی مهری افزود: با توجه به در پیش بودن کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ ضروری است مشمولانی که در کنکور سراسری شرکت کرده‌اند، توجه ویژه به مقررات خدمت وظیفه عمومی داشته باشند. غیبت سربازی مانع پذیرش قبول شدگان آزمون سراسری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی است.

وی ادامه داد: شرکت مشمولان در آزمون‌های سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی دلیل بر مجوز ادامه تحصیل نیست و مشمولان غایب حتی در صورت قبولی، مجاز به ثبت نام نبوده و مورد پذیرش قرار نمی‌گیرند.

مهری اظهارداشت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در سال مشمولیت و در خرداد، تیر و شهریور سال ۱۴۰۰ فارغ التحصیل شده‌اند تا پایان شهریور سال ۱۴۰۱ مهلت معرفی دارند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اضافه کرد: این تسهیلات فقط شامل مشمولانی می‌شود که در سال مشمولیت (سال تولد +۱۸) فارغ التحصیل شده‌اند.

وی اظهار داشت: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن ۱۷ سالگی (سال تولد+۱۷) یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می‌شوند براساس قانون خدمت وظیفه عمومی پس از رسیدن به ۱۸ سالگی تمام، ۶ ماه مهلت معرفی دارند.

مهری افزود: مشمولان باید قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: امکان تحصیل همزمان با خدمت سربازی وجود ندارد و سربازان وظیفه غیرغایب در صورت قبولی و احراز شرایط لازم می‌توانند برای ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص و در دانشگاه ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد