اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

توصیه ای مهم به خریداران سکه + فیلم

ابراهیم محمد ولی نکاتی مهم به خریداران سکه و همچنین فروشندگان متذکر شد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: کسانی که اقدام به خرید سکه می کنند حتما لازم است به واحدهای صنفی دارای پروانه کسب مراجعه کنند و همچنین برای فروش سکه هم به این واحدهای صنفی بروند.

وی برای خرید سکه مطمئن و آسوده توصیه کرد: جهت خرید سکه حتما از سکه ی دارای وکیوم به نام و نشانی همان واحد کسبی خرید کرده و حتماَ دقت نمایند کارت سکه دارای هولوگرام معتبر باشد. همچنین خریدار برای پرداخت وجه سکه حتما در همان واحد کسبی با توجه به پوزبانکی و یا کارت خوان پرداخت خود را انجام نماید.

ابراهیم محمد ولی خاطر نشان کرد:همکاران می بایستی در هنگام خرید به کارت ملی و کارت بانکی خریدار دقت کنند تا با هم مطابقت داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: عده ای از افراد هستند که در مراکز خرید و بازار به صورت سرپایی و دلالی اقدام به فعالیت خرید و فروش سکه می کنند، که از مردم محترم و خریداران گرامی سکه تقاضا داریم به هیچ وجه از این افراد خریداری نکنند و به واحد کسبی دارای جواز کسب مراجعه نمایند، که در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی قابل رصد و پیگیری باشد.

محمدولی در خاتمه از همه شهروندان و خریداران محترم سکه خواست تا با رعایت موارد اعلامی از طرف اتحادیه طلا و جواهر خرید مطمئن و بدون مشکلی داشته باشن

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد