اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دخترها چه هدیه ای را بیشتر دوست دارند

جواهرات ، کیف دستی ، کلاه، بلیط کنسرت مورد علاقه اش ، همه میتوانند او را خوشحال کند اما دو چیز را هرگز فراموش نکنید اول اینکه کادوهای بی مناسبت برایش زیباتر است و دوم اینکه هرچه خلاقانه تر باشد برایش بیشتر ارزش دارد.

جواهرات ، کیف دستی ، کلاه، بلیط کنسرت مورد علاقه اش ، همه میتوانند او را خوشحال کند اما دو چیز را هرگز فراموش نکنید اول اینکه کادوهای بی مناسبت برایش زیباتر است و دوم اینکه هرچه خلاقانه تر باشد برایش بیشتر ارزش دارد. زیرا میداند شما بخاطر آن هدایا وقت گذاشته اید و برایش ارزش قائل هستید.

دسته گل

همه دخترها عاشق گل هستند. هنگامی که بدون مناسبت برای او یک گل می خرید ، بسیار خوشحال میشوند.

هدایای خاص

چیزهایی که دوست دارد و عکس آنها را به شما نشان میدهد بدون اینکه به او بگویید برایش بخرید و غافلگیرش کنید.

عطر

عطرهایی که دوست دارد بصورت خلاقانه در یک جعبه بگذارید و به او هدیه بدهید. یادتان باشد که هدیه های بی مناسبت را بیشتر دوست دارند.

هدیه کاربردی

گاهی اوقات، دختران فقط یک هدیه کاربردی می خواهند. مثلا یک دستگاه مرطوب کننده که از خشک شدن اتاق او جلوگیری می کند. البته این هدایای کاربردی برای هرکس متفاوت است اما همین که متوجه شدید او به چه چیزی نیاز دارد ، میتوانید به عنوان هدیه آن را به او بدهید.

تجهیزات ورزشی

اگر او، ورزش را دوست دارد، میتوانید از این فرصت استفاده کنید و برایش لوازم ورزشی بخرید. برای او یک وسیله ورزشی بخرید تا بتواند با خیال راحت در خانه ورزش کند.

لوازم تزئینی اتاق

خیلی از لوازم هستند که برای زیبایی اتاق خواب کاربردی هستند. با توجه به علایق او میتوانید آن را هدیه بدهید. مثلا کتابخانه کوچک ، ریسه اتاق خواب ، چراغ خواب ، شمع های معطر و ...

لباس خودتان

بله، به همین راحتی ! شما میتوانید یکی از لباس هایتان را که دوست دارد بپوشد و در تنش زیباست برای او بخرید. لباسی که هر زمان آن را بپوشد به یاد شما بیوفتد و تمام روز به شما فکر کند.

هدیه منحصر به فرد

اگر او به عکسی بینهایت علاقه دارد ، میتوانید آن عکس را بصورت نقاشی ، چراغ خواب و یا هر ایده مبتکرانه ای به او هدیه دهید.

کتاب خاص

اگر مدت زیادی از دوستی شما میگذرد، میتوانید به او یک کتاب بدهید که داستان عاشقانه شما را تعریف میکند. او خیلی برایش جالب است که از دید شما به داستان عاشقانه تان نگاه کند.

آلبوم عکس

جدیدترین عکسهای خودتان را از اینستاگرام و فیسبوک پیدا کنید وآنها را چاپ کنید و در یک آلبوم یا قاب عکس بگذارید، اگر هم موزیکال هم باشد خیلی عالی میشود.

لوازم حرفه ای

اگر عاشق عکاسی است برایش لوازم عکاسی بخرید. اگر عاشق موسیقی است برایش آلات موسیقی بخرید و او را در کلاس هایی ثبت نام کنید که دوست دارد. برای یادگیری چیزهایی که آرزویش را داشته به او کمک کنید.

لوازم خواب فوق العاده نرم

پتو، بالشت، تشک تخت و هرچیزی که خوابش را راحت تر میکند برایش بخرید . خلاقیت داشته باشید و به رنگ و طرح هایی که دوست دارد هنگام خرید دقت کنید و با توجه به دیزاین اتاقش برایش هدیه بخرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد