اونس طلا2327.99
مظنه15,362,000
18 گرم3,546,300
ارزش سکه34,610,586
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

نکاتی برای جلوگیری از مشاجره در یک رابطه احساسی

در اکثر روابط، جزئی ترین چیزها می تواند باعث دعوا و بحث شود. تلخ است اما باید بدانید که بسیاری ازاین دعواها که منجر به جدایی میشود، بخاطر موضوعات بی اهمیت و سؤتفاهم است.

در اکثر روابط، جزئی ترین چیزها می تواند باعث دعوا و بحث شود. تلخ است اما باید بدانید که بسیاری ازاین دعواها که منجر به جدایی میشود، بخاطر موضوعات بی اهمیت و سؤتفاهم است. روش هایی وجود دارد که می توانید از آنها برای کاهش دعوا استفاده کنید.

نگرش مثبت

همه ما با افرادی که برای ما مهم هستند ونمی خواهیم از ما ناراحت باشند، دعوا می کنیم. این نکته مثبتی است. پس هنگامی که متوجه شدید مشکل چیست، می توانید به دنبال حل آن باشید.

دنبال مقصر نگردید

بیشتر دعواها برای این است که بدنبال مقصر می گردیم. به جای اینکه بدنبال مقصر باشید ، سعی کنید آرام باشید و ببینید مشکل اصلی چه چیزی است. ترک کردن این عادت سخت است، اما باید تلاش کنید . همیشه درهر دعوا و بحثی هردو نفرمقصر هستند ، پس بدنبال مقصر گشتن فقط شما را عصبانی میکند.

لحظه ای استراحت کنید

زمانی که عصبانی میشوید ، فکر نمیکنید. عصبانیت معمولاً زمانی به وجود میآید که نیازی داریم که برآورده نمیشود، احساس میکنیم به حرفمان گوش نمیدهند، ما را جدی نمیگیرند، حرفمان را نمی پذیرند. در مشاجره هیچ کدام از افراد گوش شنوا ندارند و فقط حرف خودشان را میزنند. این حقیقت را بپذیرید و سعی کنید مکان را ترک کنید و استراحت کنید. وقتی آرام شدید و افکارتان را سروسامان دادید میتوانید منطقی در مورد آن صحبت کنید.

در مورد احساسات خود صحبت کنید

در زمان حال بمانید

ما می خواهیم علیه شریک زندگی خود پرونده بسازیم، و برای انجام این کار، گاهی تجربیات گذشته را یادآوری می کنیم. به جای یادآوری گذشته، در لحظه حال بمانید و به موضوعی که در حال حاضرشما را آزار میدهد. تمرکز کنید. با مرور گذشته ، دعوا را بیشتر می کنید.

در مورد احساسات خود صحبت کنید

وقتی مشاجره میکنید، ممکن است شریک زندگیتان را سرزنش کنید. یاد بگیرید که به جای متهم کردن شریک زندگی تان، احساسات خود را بیان کنید و عادت سرزنش کردن را ترک کنید.

قبل از گفتن هر چیز بدی نفس بکشید

کلمات شما مثل گلوله شلیک میشوند. نفس کشیدن به شما این فرصت را میدهد تا فکر کنید که چرا باید حرف بدی بزنید. معمولاً ما حرف های بدی میزنیم زیرا که احساس می کنیم ،صدمه دیدهایم و میخواهیم طرف مقابل هم صدمه ببیند تا احساسمان را بفهمد.

قبل از گفتن هر چیز بدی نفس بکشید

روزهای خوبتان را به یاد بیاورید

وقتی عصبانی هستید، فراموش میکنید که شریک زندگی تان چقدر برای شما ارزش دارد و چقدر او را دوست دارید. این کارها نیاز به تمرین دارند. سعی کنید هربار که مشاجره میکنید به خودتان یادآوری کنید که چقدر او را دوست دارید.

شریک زندگی خود را درک کنید

از دید، شریک زندگی تان به مسائل نگاه کنید. خودتان را جای او قرار دهید و ببینید اگر جای او بودید چه احساسی داشتید.

به آنچه می گوید گوش دهید

از فکر کردن در مورد آنچه می خواهید بگویید دست بردارید و لحظه ای را به گوش دادن اختصاص دهید. گوش ندهید که جوابش را بدهید. گوش بدهید تا او را درک کنید و مطمئن باشید حتی اگر حق با شما باشد وقتی بتواند تمام حرفهایش را بزند خودش متوجه میشود که مقصر بوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد