اونس طلا2422.75
مظنه14,526,000
18 گرم3,353,300
ارزش سکه32,727,078
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,200,000
ربع14,900,000

الحاق ناو بالگردبر شهیدسلیمانی در آینده نزدیک

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: به‌زودی ناو بالگردبر شهید حاج قاسم سلیمانی به ناوگان نیروی دریایی سپاه الحاق می‌شود.

به گزارش سایت طلا،سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در همایش گرامیداشت روز جهانی دریانوردی گفت: ما فری‌گیت می‌سازیم. همچنین به زودی ناو بالگردبر شهید حاج قاسم سلیمانی به ناوگان نیروی دریایی سپاه الحاق می‌شود.

به گفته او، همه قایق‌های پرسرعت موشک انداز با سرعت ۷۰ تا ۹۰ نات را خودمان می‌سازیم. دو فروند نفتکش تولید داخل را طی روزهای اخیر به ونزوئلا تحویل دادیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: پیش از این یونانی‌ها نفتکش ما را به سواحل این کشور بردند و نفت آن را خالی کردند و با پررویی دادگاه حکم به توقیف آن داد. در یک زمان و یک لحظه، اما در دو جغرافیای متفاوت در شرایط نامساعد جوی با سرعت وزش ۲۷ نات که بالگرد امکان راپل نداشت این دو نفتکش را توقیف کردیم. یکی از آن‌ها در هرمزگان و دیگری در استان بوشهر بود.

او ادامه داد: امروز در تنگه هرمز و به عنوان نمایندگان مردم هر شناوری تردد می‌کند از آن‌ها سوال می‌کنیم و آن‌ها پاسخ می‌دهند؛ مجبورند جواب بدهند، چون آبراهه ورودی و خروجی در اختیار ماست.

سردار تنگسیری گفت: گذشت آن زمان که یک ناو هواپیمابر که هیچ حتی یک وقتی یک ناوشکن بیگانه وارد منطقه می‌شد و یک بوق می‌زد و همه شناور‌ها خبردار می‌ایستادند. بیگانگان فرامنطقه‌ای خلیج فارس هستند، ولی حضورشان کمرنگ است، چون ریشه در منطقه ندارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بیش از ۲۵ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق از ۲۳ لنج ضبط کرده‌ایم و اخیراً شناور‌های حامل ۲۵۰ کیلو مواد مخدر و یک محموله ۲ تنی مواد مخدر را در خلیج فارس توقیف کرده‌ایم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد