اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اتفاقی وحشتناک برای بن افلک + ویدیو

بن افلک و جنیفر لوپز بعد از جدایی چند ساله خود دوباره رابطه خود را از سر گرفتند. آنها در این مدت به شدت از رابطه تاز ای که شروع کرده اند خوشحال به نظر می رسند.

به گزارش سایت طلا، بن افلک و جنیفر لوپز بعد از جدایی چند ساله خود دوباره رابطه خود را از سر گرفتند. آنها در این مدت به شدت از رابطه تاز ای که شروع کرده اند خوشحال به نظر می رسند. ساموئل پسر بن افلک و همسر سابقش جنیفر گارنر ۱۰ سال دارد. دو دختر آنها، ویولت و سرافینا به ترتیب ۱۶ و ۱۳ ساله هستند. جنیفر لوپز و همسر سابقش مارک آنتونی نیز دو فرزند به نام اما و ماکسیمیلیان دارند.

بن افلک و شریک زندگی اش جنیفر لوپز به همراه ساموئل، به نمایندگی خودروهای لوکس رفته بودند. بن افلک به پسرش اجازه داد تا روی صندلی راننده یک لامبورگینی زرد رنگ که موتور آن روشن بود، بنشیند. ساموئل دنده عقب رفت و لامبورگینی از پشت به یک BMW سفید که پشت آن پارک شده بود برخورد کرد.

در ویدئویی از این حادثه، عقب لامبورگینی در حالی با قسمت جلویی BMW برخورد می کند که ساموئل روی صندلی راننده با در باز نشسته است و افلک بین در و راننده قرار دارد. لوپز پشت ساموئل در سمت راننده نشسته بود.

شخصی که به نظر می رسد نماینده فروش است در آنجا ایستاده بود. پس از برخورد خودروها، افلک به داخل لامبورگینی خم شد و سپس به عقب رفت تا به نقطه برخورد خودروها نگاه کند، در این لحظه ساموئل از ماشین پیاده شد و خودروها را بررسی کرد.

در پی این حادثه، دیده شد که افلک پسرش را با در آغوش گرفتن دلداری می داد. لوپز هم در حال راه رفتن دست در دست ساموئل دیده شد.

ماجرای تصادف پسر 10 ساله بن افلک پشت فرمان لامبورگینی چیست؟یکی از نمایندگان افلک به این رسانه گفت که هیچ چیزی آسیب ندیده است و همه طرف های درگیر در پی این حادثه خوب هستند. یکی از کارکنان نمایشگاه ماشین گفت که وسایل نقلیه نزدیک به یکدیگر پارک شده بودند و هیچ تصادفی رخ نداده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد