اونس طلا2317.64
مظنه14,726,000
18 گرم3,399,500
ارزش سکه33,177,678
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

4 دلیلی که نباید به رابطه قبلی برگردیم

افرادی که می‌خواهند به رابطه های قبلی خودشان برگردند ، باید به دقت ارزیابی کنند که آیا کارخوبی است یا خیر.

افرادی که می‌خواهند به رابطه های قبلی خودشان برگردند ، باید به دقت ارزیابی کنند که آیا کارخوبی است یا خیر. آن کسی که شما را رها کرده یا او را ترک کردید، هنوزهمان شخص قبلی است یا تغییر کرده است.

اما چرا احساس می‌کنید که می‌خواهید به رابطه قبلی خود بازگردید؟ در این مقاله با چهار دلیل که نشان میدهد اینکار اشتباه است آشنا میشویم.

از دست دادن اعتماد

فرض کنید عشق سابق شما خیانت کرده و شما او را بخشیده اید. بخشش به شما اجازه می‌دهد به رابطه برگردید. اما از آنجایی که بعد ازآن اتفاق ،شما اعتمادتان را به او از دست داده اید ، بازسازی اعتماد دشوار است و برای ساختن مجدد یک رابطه باید هر دو نفر تلاش کنند.

مشکلات ارتباطی

احترام باعث تقویت ارتباط می شود. اگر عشق سابق شما پرخاشگربوده و فریاد می زده، بدانید که شما لایق شریکی هستید که به شما اهمیت می دهد و با احترام با شما ارتباط برقرار می کند. همه در روابط خود اختلاف نظر دارند، بحث مخرب می تواند روابط را خراب کند. اگر این مشکل بین شما حل نشده باقی مانده است پس باید بدانید که همان مشکلات دوباره تکرار می شود.

دوست نبودن

یک دوست خوب شما را همانگونه که هستید می پذیرد. یک دوست خوب به شما محبت و اعتماد می کند. دوستان از باهم بودن لذت می برند. اگر با عشق سابق خود دوست نبودید با توجه به مطالعات ، برگشتن به رابطه کار درستی نیست.

به گفته موسسه گاتمن، دوستی کلید حیاتی برای یک رابطه طولانی مدت است، طبق تحقیقات علمی که در سال 2022 نشان داده شد، اکثر زوج‌هایی که روابط طولانی دارند در ابتدا با یکدیگر دوست بوده اند.

نشانه یک رابطه ناسالم

ممکن است در مورد ویژگی های یک رابطه ناسالم آموزش ندیده باشید. برای کسانی که در خانواده‌های سمی بزرگ شده اند و یا آزار دیده اند، بودن با کسی که با شما درست رفتار نمی‌کند ممکن است احساس خوبی داشته باشد.

چیزهایی مانند گاز گرفتن، داد زدن و قلدری، بی احترامی، و حتی صحبت کردن در مورد روابط قبلی‌شان به شیوه‌ای تحقیرآمیز، می‌تواند نشانه‌های هشداردهنده‌ای باشد که شریک زندگیتان با شما بدرفتاری می‌کند.

شما شایسته داشتن یک رابطه سالم هستید که شامل اعتماد، محبت، ارتباط خوب و صمیمیت است. شاید شما فقط احساس تنهایی می کنید پس کمی برای خودتان وقت بگذارید، خودتان را سرگرم کنید. تلاش کنید تا دیگر بخاطر دلتنگی، یک اشتباه را مجدد تکرار نکنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد