اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک ترفند ساده که به شما کمک می کند بخوابید

اختلال خواب می تواند واقعا آزاردهنده باشد. به تازگی راه حلی آسان و سریع پیدا شده که می تواند به افراد کمک کند سریعتر از یک نوزاد به خواب بروند.

اختلال خواب می تواند واقعا آزاردهنده باشد. به تازگی راه حلی آسان و سریع پیدا شده که می تواند به افراد کمک کند سریعتر از یک نوزاد به خواب بروند.

"آشفتگی شناختی"

نام این روش «آشفتگی شناختی» است. این روش، تکنیکی دارد که شامل( تصور اشیاء تصادفی ) است که به راحتی قابل تجسم هستند. این روش افکار شما را به هم میریزد تا ذهن شما به مسائلی که مانع به خواب رفتن شما میشوند، فکر نکند.

اجازه دهید تخیل شما را بخواباند

نحوه استفاده از این روش بسیار ساده است. بهترین راه برای انجام این کار این است که به یک کلمه تصادفی و خنثی فکر کنید که حداقل دارای ۴ حرف باشد، مانند «خواب»، و با تصور کردن اشیایی که به آن کلمه مربوط میشود بصورت تدریجی اشیایی را تصور کنید که هیچ ربطی به هم ندارند.

شما میتوانید با حرف آخرهرکلمه یک شئ تجسم کنید .مثال : موش، شیرآب ، باد بزن ، زالزالک ، کفش

به خاطر داشته باشید که به کلماتی که احساسات منفی یا استرسزا را تحریک میکنند، فکر نکنید. این کلمات را انقدر تکرار کنید تا بخوابید.

نتایج مطالعات

برای اطمینان از کارآمدی این روش، دانشگاه SFU آن را روی ۱۵۴ دانشجو که از خواب خود شکایت داشتند، امتحان کرد. شرکتکنندگان این روش را امتحان کردند و نتایج ثابت کرد که خواب آنها تا حد زیادی بهبود یافته است. آنها نه تنها سریعتر به خواب رفتند، بلکه خواب با کیفیتی هم داشتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد