اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه جذاب و دوست داشتنی شویم

افراد در ۳۰ ثانیه اول ملاقات با شما تصوری از شما در ذهنشان درست میکنند، که این تصورفقط بخاطر زبان بدن ماست.

افراد در ۳۰ ثانیه اول ملاقات با شما تصوری از شما در ذهنشان درست میکنند، که این تصور فقط بخاطر زبان بدن ماست. ما از زبان بدن خودمان و اینکه چه تاثیری بر دیگران میگذارد، آگاه نیستیم. بنابراین، بهتر است که از همان لحظه اول روی فردی که قرار است ملاقات کنیم، تمرکز کنیم تا جذاب تر و دوست داشتنی تر شویم.

چک نکردن مداوم ساعت

این کار نشان میدهد که شما از صحبت کردن با آن شخص خسته شدهاید و منتظرید که مکالمه تمام بشود و بروید. اگر واقعاً عجله دارید و باید در یک زمان خاص آنجا را ترک کنید، به او اطلاع دهید. آلارم گوشی را تنظیم کنید و وقتی زمانش رسید، معذرتخواهی کنید. وقتی آن شخص از وضعیت یا مشکل شما آگاه باشد، شما را بهتر درک میکند.

شل و ضعیف دست دادن

این کار،این پیام را میفرستد که به شخص مقابل اهمیت نمیدهید. این حرکت زمانی خیلی بد است که قرار شما کاری باشد . شما بدون اینکه متوجه شوید به او توهین می کنید. به همین دلیل است که یک دست دادن محکم(اما نه خیلی قوی) باعث میشود طرف مقابل احساس کند که برایش اهمیت دارید . سعی کنید هنگام دست دادن، ارتباط چشمی هم داشته باشید.

مسدود نکردن فضای خالی

وقتی با دیگران صحبت میکنید، خصوصا وقتی روی یک میز وصندلی نشسته اید، نباید وسایلتان را روی میز و روبروی آن شخص قرار دهید. برای مثال، اگر تلفن یا کتابتان را در دست دارید، هنگام مکالمه آنها را کنار یا روی یک جای دیگر بگذارید. با این کار، ناخواسته به طرف مقابل این پیام را به او میدهید که علاقه ای ندارید با او صحبت کنید.

نزدیک نشدن بیش از حد به افراد

فضای شخصی یک فرد ۱۲۲ سانتیمتراست، فاصلهای که افراد غریبه نباید از آن عبور کنند. تخطی از آن فضا باعث میشود افراد احساس بدی داشته باشند. آن شخص فکر میکند که شما مرزها را درک نمی کنید و حالت تهاجمی دارید. بنابراین، اگر فردی دوست صمیمی یا عضو خانواده نیست، بهتر است فاصله خود را حفظ کنید.

پرزهای لباستان را با عصبانیت جدا نکنید

وقتی با شخصی صحبت میکنید و این کار را انجام می دهید نشان میدهد که شما علاقه ندارید با او صحبت کنید. شما نمیخواهید به دیگران بیاحترامی کنید، اما ناخواسته به آنها توهین میکنید.

دستهایتان را بهم نمالید

مالیدن دستانتان در حالی که شخصی در حال صحبت کردن است ، به او میگوید که تحت تأثیر حرف هایش قرار نگرفتهاید. او در آن زمان میترسد و حرف هایش را فراموش میکند. این رفتار بین شما دو نفر فاصله ایجاد میکند. بنابراین، بهجای اینکه دستهایتان را لمس کنید، میتوانید به سادگی آنها را روی صندلیتان یا اطراف بدنتان بگذارید.

پاهای خود را از طرف مقابل خود برنگردانید

پاهای شما مطابق با بقیه قسمتهای بدن شما جهت داده میشوند و زاویه آنها نشان میدهد که میخواهید به کجا بروید. اگر در زاویه مخالف با شخصی باشد که با او صحبت میکنید ، این پیام را به او میفرستید که حرف زدن با او اولویت شما نیست. پس بهتر است پاهای خود به سمت طرف مقابل قرار دهید.

لبه صندلی ننشینید

نحوه نشستن شما میتواند پیامهای مختلفی را برای همه افراد ارسال کند. نشستن در لبه صندلی نشان میدهد که احساس راحتی نمیکنید و به حرف هایتان اطمینان ندارید. به همین دلیل است که باید راحت روی صندلی خود بنشینید و کمر خود را صاف نگه دارید. به این ترتیب، به همه نشان خواهید داد که به حرف هایتان مطمئن هستید.

بازتاب رفتار دیگران

اگر فردی لبخند میزند یا سر تکان میدهد، میتوانید همین کار را انجام دهید و به او نشان دهید که حرفهای او را دنبال میکنید. با این کار او احساس میکند که از حمایت و اعتماد شما برخوردار است و با اطمینان بیشتری به حرف هایش ادامه می دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد