اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دستمزد بازیکن درجه یک لیگ برتری، ۲۰ میلیارد تومان!

مدیر تیم فوتبال هوادار می‌گوید باشگاه‌های صنعتی با هزینه‌ کردن‌های بی‌پروا باعث افزایش نرخ بازیکنان شده‌اند.

به گزارش سایت طلا، مدیر تیم فوتبال هوادار می‌گوید باشگاه‌های صنعتی با هزینه‌ کردن‌های بی‌پروا باعث افزایش نرخ بازیکنان شده‌اند.

علی طهماسبی ، درباره شرایط تیم فوتبال هوادار در لیگ بیست و یکم اظهار کرد: پارسال به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر آمده شرایط سختی داشتیم چون بیش‌تر بازیکنان ما تجربه لیگ برتر را نداشتند. در مجموع هر چه بازی‌ها پیش رفت کار برای ما راحت‌تر شد و توانستیم نتایج بهتری بگیریم. ما در سال اول شخصیت خوبی برای خودمان پیدا کردیم و بین همه تیم‌ها به عنوان تیمی که نمی‌بازد مطرح شده بودیم. در مجموع شرایط خوبی را داشتیم.

او در ادامه درباره اعتراض مربیان به داوری هم گفت: نکته‌ای که درباره اعتراضات داوری وجود دارد این است که همه فقط اعتراض‌ها به داوری را می‌بینند اما به عوامل ایجاد این اعتراض‌ها کاری ندارند. متاسفانه برخی افراد روی نیمکت‌ها برخی مسائل را رعایت نمی‌کنند و از الفاظی استفاده می‌کنند که باعث ایجاد ناراحتی می‌شود. همین الفاظ باعث ایجاد درگیری می‌شود. ما در خیلی از بازی‌هایی که نتیجه را با برد به پایان نبردیم شاهد تصمیمات تاثیرگذار داور بودیم. در مجموع من فکر می‌کنم اعتراض‌های تیم ما به داوری خیلی کم‌تر از سایر تیم‌ها بود.

مدیر تیم فوتبال هوادار در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره این که فصل آینده هم سیستم کمک داور ویدئویی در فوتبال ایران به کار گرفته نخواهد شد گفت: ما باید سعی کنیم خودمان را به تکنولوژی روز دنیا نزدیک کنیم. اگر به سیستم‌های حرفه‌ای مجهز بشویم دید افراد در فوتبال هم حرفه‌ای‌تر می‌شود. من فکر می‌کنم سیستم کمک داور ویدئویی از ضروری‌ترین نیازهای فوتبال ایران بود. مطمئن باشید اگر چنین سیستمی به فوتبال ایران بیاید خشونت‌ها و اعتراض‌ها کم‌تر می‌شود. من امیدوارم مسئولان هر طور که شده تا نیم فصل دوم این سیستم را به فوتبال ایران بیاورند. چون در همه جای دنیا از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده می‌شود.

وی در ادامه درباره عدد و ارقامی که به عنوان دستمزد در فصل نقل و انتقالات برای بازیکنان اعلام می‌شود تصریح کرد: الان معمولا بازیکنان به سه دسته درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم می‌شوند. بازیکنان درجه یک بیش‌تر از ۱۵ میلیارد تا شاید نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان دستمزد می‌گیرند. بازیکن درجه دو هم بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان دستمزد می‌گیرد و بازیکنان درجه سه که ما به دنبال آن‌ها هستیم حدود پنج میلیارد تومان دستمزد دریافت می‌کنند. پرداخت همین مبالغ هم برای ما واقعا سخت است. چون یک باشگاه خصوصی هستیم. اگر قرار باشد درباره علل افزایش نرخ بازیکنان صحبت کنیم باید ساعت‌ها درباره این موضوع بحث و تبادل نظر شود. بودجه باشگاه‌های خصوصی مثل ما آنقدر نیست که بتوانیم ۲۰ میلیارد تومان به یک بازیکن بدهیم. رقم‌ها نجومی بالا رفته و در این بین برخی باشگاه‌ها توان پرداخت این پول‌ها را دارند. تیم‌های صنعتی بی‌پروا هزینه می‌کنند و باعث ایجاد چنین مبالغی می‌شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد