اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جادوی تکنولوژی؛ همخوانی پل مک کارتنی با جان لنون ۴۲ سال پس از مرگش + ویدیو

سر پل مک کارتنی، مسن ترین ستاره موسیقی بود که به صورت انفرادی افتتاحیه جشنواره گلاستونبری را برعهده داشت. بعد از شروع اجرای او، دیو گرول و بروس اسپرینگستین، روی صحنه به او پیوستند.

به گزارش سایت طلا، سر پل مک کارتنی، مسن ترین ستاره موسیقی بود که به صورت انفرادی افتتاحیه جشنواره گلاستونبری را برعهده داشت. بعد از شروع اجرای او، دیو گرول و بروس اسپرینگستین، روی صحنه به او پیوستند.

در حالی که پل شنبه گذشته هشتادمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت، انبوه طرفدارانش برای او آهنگ تولدت مبارک را خواندند و توانست با جان لنون فقید اجرای دو نفره داشته باشد. این اسطوره موسیقی برای هزاران نفر با ترکیبی از بزرگترین موفقیت های خود به روی صحنه رفت که اولین اجرای او در جشنواره از سال ۲۰۰۴ بود.

این خواننده و ترانه سرای انگلیسی توانست با هم گروه فقید خود جان لنون آهنگ I’ve Got A Feeling گروه بیتلز را به لطف جادوی فناوری پیشرفته کارگردان فیلم، پیتر جکسون اجرا کند. مک کارتنی گفت: «این اتفاق برای من خیلی خاص است. میدونم مجازیه ولی من دوباره با جان آواز می خوانم، ما دوباره با هم هستیم.»

جان لنون در هشتم دسامبر ۱۹۸۰ کشته شد. وقتی او ۴۰ سال داشت در مقابل خانه اش در نیویورک به او شلیک شد. ظاهرا قاتل در ابتدا از طرفداران گروه بیتلز بوده است و سپس با تاثیر از تفکرات اعتقادی از آنها متنفر می شود. این گروه راک انگلیسی متشکل از جان لنون، پل مک کارتنی، جورج هریسون و رینگو استار بودند. گروه بیتلز به عنوان تاثیرگذارترین گروه موسیقی تمام دوران شناخته می‌شود. سبک آنها ترکیبی از موسیقی پاپ و موسیقی راک اند رول بود.

او همچنین وفاداری خود را به دوستش جانی دپ نشان داد و هنگام اجرای آهنگ My Valentine خود، کلیپی از این بازیگر را از موزیک ویدیوی آهنگش بر روی صفحه نمایش پشت سر خود پخش کرد. او اخیراً همزمان با دادگاه جانی دپ علیه همسر سابقش امبر هرد، از این فیلم در تور خود در ایالات متحده استفاده کرد. این ویدیوی سیاه و سفید با حضور ناتالی پورتمن در حال ترجمه آهنگ به زبان اشاره بود. پل مستقیماً در جریان کنسرت به دادگاه جانی دپ اشاره ای نکرد، اما به محض اینکه تصاویر این بازیگر روی صحنه ظاهر شد، جمعیت شروع به تشویق کردند.

بروس اسپرینگستین با حضور در صحنه گفت: «تولدت مبارک پل.» این زوج به نواختن Glory Days در استیج هرمی شکل این جشنواره ادامه دادند.

سپس دیو گرل به او پیوست. این اولین اجرای دیو از زمانی است که تیلور هاوکینز، هم گروهش در گروه فو فایترز در ماه مارس در اتاق هتلش در کلمبیا درگذشت. علت مرگ او اعلام نشد، اما گزارش سم شناسی ردیابی ۱۰ ماده مختلف از جمله مواد افیونی، ماری جوانا و داروهای ضد افسردگی را در بدن وی نشان داد.

این اجرا یک لحظه تلخ را در حرفه طولانی مک کارتنی ثبت کرد؛ ۵۵ سال از روزی که بیتلز در اولین پخش تلویزیونی جهانی این گروه در تاریخ خود دست یافت، می گذرد. پل در ابتدای اجرا با استقبال از جمعیت گفت: «خیلی خوب است که اینجا هستم. سه سال پیش قرار بود این کار را انجام دهیم!» همه گیری کرونا باعث لغو اجرای سه سال پیش او در جشنواره گلاستونبری شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد