اونس طلا2318.66
مظنه15,376,000
18 گرم3,549,500
ارزش سکه34,642,128
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

چرا نمی توانید ذهن خود را آرام کنید؟ یک کارت انتخاب کنید

"به گذشته فکر نکن، در مورد آینده رویاپردازی نکن، ذهنت را روی لحظه حال متمرکز کن"

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

"به گذشته فکر نکن، در مورد آینده رویاپردازی نکن، ذهنت را روی لحظه حال متمرکز کن"

در برخی مواقع، بسیاری از ما نیاز داریم که ذهنمان را آرام و افکارمان را ساکت کنیم، نه به این دلیل که منفی هستند، بلکه به این دلیل که گاهی اوقات آنقدر زیاد میشوند که نمیگذارند ما بخوابیم.

شما فقط باید بین یکی از۳ کارت را انتخاب کنید .

کارت شماره یک

برای شما دشوار است که ذهن خود را آرام کنید زیرا افکار شما بی وقفه درجریان هستند. این چیزی است که شما هنوز روی آن کار نکرده اید. ممکن است تعجب کنید که چرا اینقدر مهم است که ذهنمان را آرام کنیم ، دلیل آن این است که افکار ویرانگر و فکر کردن به چیزهایی که راه حلی ندارد و فقط ما را خسته می کند، آرامش ما را در زندگی بهم میزند.

بهترین راه برای اینکه بر افکارمان مسلط شویم این است که دعا کنیم یا آواز بخوانیم و از آن عمل آگاه باشیم نه چیز دیگر. به یاد داشته باشید که ذهن باید دوست ما باشد نه دشمن ما.

توصیه: در این لحظات با درونتان ارتباط برقرار کنید.

کارت شماره دو

آرام کردن ذهن برای شما سخت نیست، آنچه برای شما سخت است این است که پیشرفت خود را در این زمینه ببینید. شاید بدون اینکه متوجه شوید، به طور شهودی، افکار خود را کنترل کرده اید و آنها را رها نمی کنید. احتمالا مدتی مدیتیشن کار کرده اید.

بنابراین آنچه شما باید ببینید، خواسته های خودتان است. به خاطر تسلط بر افکارتان به خودتان تبریک بگویید ،این توانایی را هرکسی ندارد وآسان نیست. به یاد داشته باشید که آینده هنوز نرسیده پس حرص نخورید و در حال زندگی کنید.

کارت شماره سه

شما نمی توانید ذهن خود را آرام کنید زیرا ترس و اضطراب زیادی دارید. شما باور دارید که وقتی یک اتفاق "بد" رخ می دهد، همه آنها با هم رخ می دهد ویا اینکه منتظر هستید تا اتفاقی بیفتد تا زندگی شما بهتر شود. اخبار را از تلویزیون تماشا نکنید و زیرا بیشتر می ترسید و دچار اضطراب می شوید.

این افکار به شما اجازه نمی دهد که اینجا و اکنون زندگی کنید و از آن لذت ببرید، اما زندگی در زمان حال ، یک ذهن آرام را به ما هدیه می دهد. تغییر کنید و افکار خودتان را کنترل کنید . نگرانی فقط شما را خسته می کند و چیزی را حل نمی کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد