اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این محصولات را ارزانتر بخرید

هنگام خرید از سوپرمارکت ، برخی از مردم فکر می کنند که گران‌ترین محصول، بهترین محصول است، اما همیشه اینطور نیست.

هنگام خرید از سوپرمارکت ، برخی از مردم فکر می کنند که گرانترین محصول، بهترین محصول است.، اما همیشه اینطور نیست. گاهی اوقات، میتوانید با انتخاب محصولات ارزانقیمت که کیفیتی مشابه محصولات گرانتر دارند، هزینه خودتان را کمتر کنید. تفاوت قیمت برخی از محصولات با یکدیگر، بخاطر نوع بسته بندی وتبلیغات و ... است نه بدلیل کیفیت بالاتر. قیمت بالا تضمین کننده کیفیت نیست.

ادویه جات و ترشی جات

افرادی که در آشپزی مهارت دارند میدانند که برای تهیه یک غذای عالی ، مواد اولیه باید تازه باشد. ادویه ها ،تنها چاشنی هایی هستند که بسته بندی بدون یا نبودن آنها مهم نیست و شما برای خرید فقط باید به تاریخ انقضا توجه کنید، زیرا با گذشت زمان، طعم چاشنیها تغییرمی کند.

نمک خوراکی

نمک احتمالاً یکی از رایجترین چاشنیهایی است که برای چاشنی غذا استفاده میشود. نمک محصول ارزانی است و فقط نحوه بسته بندی آن در قیمت آن تاثیر میگذارد. پس سعی کنید ساده ترین بسته را انتخاب کنید.

محصولات پاک کننده

گرانتر بودن یک محصول، به این معنی نیست که موثرتر است. همه سفیدکنندههایی که در سوپرمارکت به فروش میرسد معمولاً دارای این ترکیبات اصلی هستند: هیپوکلریت سدیم، سورفکتانت آنیونی(یکی از اجزای کلیدی مواد شوینده و ماشین ظرفشویی)و رایحه، بنابراین میتوانید از سفیدکنندههای با قیمت پایینتر استفاده کنید.

میوه خشک

آجیلهایی مانند بادام، فندق، بادام زمینی و گردو برای سلامتی شما مفید هستند و برای میانوعده، ایدهآل هستند. با این حال، در برخی فروشگاه ها، قیمت آنها بالا است. برای جلوگیری از پول زیادی خرج کردن ،آنها را به صورت عمده بخرید. اگرهم زیاد خریدید، بخشی را فریز کنید. نیازی نیست همیشه به سراغ گرانترین برندها بروید.

کیسه های زیپ دار

این یک محصول یکبار مصرف است، اما میتوانیم آنها را بشوییم و دوباره از آنها استفاده کنیم، بنابراین در هزینه صرفهجویی میکنیم و به محیط زیست آسیب نمیزنیم.

تنقلات

بسیاری از مردم ،تنقلات با مارک های مورد علاقه خود را انتخاب میکنند، اما هر از چند گاهی، می توانید تنقلات با قیمت پایین تر را امتحان کنید ، شاید طعم آنها بهتر هم باشد.

آرد گندم

از آرد گندم برای تهیه کیک یا پنکیک به جای مخلوطهای آماده استفاده کنید، زیرا آنها علاوه بر گرانتر بودن، محدودیت استفاده دارند. برای مثال، آرد مخصوص برای تهیه پنکیک دو برابر قیمت آرد بستهبندی شده است.

غلات جعبه ای

در میان طیف وسیعی از غلات موجود، زمانی که میخواهید درهزینه صرفهجویی کنید، میتوانید برخی از اقتصادیترین مارکها را انتخاب کنید. میتوانید انواع ارزان و رایج آنها، مانند دانههای ذرت یا دانههای گندم انتخاب کنید.

توصیه میشود که مصرفکنندگان، جدا از نام تجاری یا قیمت، جدول تغذیه روی جعبههای غلات را بررسی کنند، بهویژه در میزان قند، تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

لوبیا

لوبیا، عدس ، نخود وسایر حبوبات غلات یک غذای اصلی هستند و هیچ فرقی ندارند که از کجا تهیه بشوند و برای چه شرکتی باشند.اما مارک غذاهای کنسروی بخاطر متفاوت بودن طعمشان مهم است .

میوه ها و سبزیجات

وقتی صحبت از میوه‌های یخ‌زده یا خشک شده ،می‌شود تفاوت زیادی بین برندها وجود ندارد و میتوانید ارزانترین برند را بخرید. یکی دیگر از راه‌های صرفه‌جویی این است که تازه بخرید و در خانه منجمد یا خشک کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد