اونس طلا2302.52
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

با این رژیم غذایی تنها در 4 ماه نزدیک به 6 کیلوگرم لاغر کنید

رژیم های غذایی متنوعی وجود دارند که برای سلامت کلی شما بی خطر بوده و می توانند کمک کنند که به وزن ایده آل خود برسید. با این حال یک رژیم غذایی وجود دارد که نه تنها کالری را محدود نکرده بلکه با آن سریع تر لاغر خواهید شد.

به گزارش سایت طلا، تحقیقات جدید نشان داده است که بهترین گزینه برای کاهش وزن پیروی از یک رژیم غذایی گیاهی بوده که بر محدود کردن کالری تمرکز نداشته باشد و همچنین شامل مقادیر مناسبی از حبوبات باشد.

یک مطالعه که اخیرا بر روی 244 نفر دارای اضافه وزن انجام شد نشان داد افرادی که از یک رژیم غذایی گیاهی به همراه مقادیر مناسبی از حبوبات پیروی کرده بودند طی چهار ماه توانستند 5.9 کیلوگرم وزن خود را کاهش دهند.

رژیم غذایی گیاهی

هانا کاهلووا، MD، PhD و مدیر تحقیقات بالینی کمیته پزشکان گفت: تحقیقات ما نشان می دهد که بهترین راه برای بهبود کیفیت سلامت شما، بهبود کیفیت غذاهایی است که می خورید. این به معنی اجتناب از فراورده های حیوانی و پیروی از یک رژیم گیاهی سرشار از میوه ها، سبزیجات، غلات و حبوبات است.

دکتر دانا الیس هانس توضیح می دهد غذا های گیاهی سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین های گیاهی بوده و همچنین محتوای آب بالایی دارند. این موضوع باعث می شود تا با خوردن این غذا ها سریع تر احساس سیری کنید و بدون اینکه متوجه شوید وزن خود را از دست بدهید.

کاهش وزن

علاوه بر موارد اشاره شده این غذاها ضد التهاب هستند، کالری بسیار کمی دارند و به تنظیم هورمون ها کمک می کنند که برای سلامتی و کاهش وزن مفید است.

هانس همچنین درباره حبوبات اشاره کرد که این مواد غذایی دارای فیبر و پروتئین بالا بوده و به شدت سیر کننده هستند. همچنین بدن برای هضم حبوبات دمای خود را افزایش داده که به خودی خود باعث می شود تا کالری بیشتری بسوزانید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد