اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: سرمایه گذاران هیچ عجله ای برای خرید طلا ندارند

قیمت طلا طی هفته گذشته عملکرد خوبی نداشت و کاهش یافت. همچنین فلز زرد همچنان در محدوده خنثی باقی مانده و هیچ حرکت قابل توجهی را به نمایش نگذاشته است که در نتیجه سرمایه گذاران تمایلی به خرید طلا ندارند.

به گزارش سایت طلا، به گفته کارشناسان قیمت طلا طی هفته های اخیر در یک الگوی مشخص باقی مانده است و در نتیجه باعث شده است تا سرمایه گذاران خرد خارج از بازار طلا باقی بمانند.

با این حال تحلیلگران بر این باورند که کاهش قیمت طلا می تواند برای سرمایه گذاران موقعیت خرید جدیدی ایجاد کند چراکه عدم اطمینان به شرایط بازار همچنان وجود داشته و طلا به عنوان یک دارایی امن در این شرایط عملکرد بهتری دارد.

آدام باتن، استراتژیست ارشد ارز در Forexlive.com گفت: طلا نتوانست هیجانی ایجاد کند که منجر به قیمت‌های بالاتر شود، اما همچنان در رقابتی سخت با دلار قوی و بازده اوراق قرضه، جایگاه خود را حفظ می‌کند.

پیش بینی قیمت طلا

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در Blue Line Futures، گفت که موضع فدرال رزرو برای تشدید تهاجمی سیاست های پولی خود بر احساسات سرمایه گذاران خرد تاثیر می گذارد.

با این حال، او اضافه کرد که اگر اقتصاد ایالات متحده وارد رکود شود، بانک مرکزی ایالات متحده مجبور خواهد شد برخی از افزایش نرخ های خود را معکوس کند، که جرقه ای برای صعود بعدی طلا خواهد بود.

به گفته استریبل، قیمت طلا در نقطه 1800 دلار می تواند خریداران زیادی را به خود جذب کند. وی همچنین اشاره کرد که طلا در نقطه 1875 دلار دچار فشار فروش است و سرمایه گذاران نباید در آن محدوده خرید انجام دهند.

این هفته 15 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت‌کنندگان شش تحلیلگر معادل 26 درصد، در کوتاه‌ مدت بر روی طلا صعودی بودند. شش تحلیلگر معادل 32 درصد پیش بینی نزولی داشتند و 9 تحلیلگر معادل 42 درصد نسبت به طلا در هفته پیش رو خنثی بودند.

در همین حال، 681 رای توسط سرمایه گذاران به صندوق انداخته شد. از این تعداد، 301 نفر یا 44 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو بودند. 185 یا 27 درصد قیمت طلا را نزولی پیش بینی کردند و 195 رأی دهنده یا 29 درصد نیز در کوتاه مدت بی طرف بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد