اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

دلار از این رقم پایین‌تر نمی‌آید/ پیش‌بینی جالب از نرخ آتی ارز

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اعتقاد دارد: در شرایط امروز این‌که انتظار داشته باشیم نرخ دلار به ۲۵ هزار تومان کاهش یابد، اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش سایت طلا، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اعتقاد دارد: در شرایط امروز این‌که انتظار داشته باشیم نرخ دلار به ۲۵ هزار تومان کاهش یابد، اتفاق نمی‌افتد.

علی شریعتی در یادداشتی درباره سیاست جدید ارزی بانک مرکزی نوشت: تصمیم جدید بانک مرکزی - با مجوز بانک مرکزی، صادرکنندگان می‌توانند با قیمت توافقی ارز خود را در بازار بفروشند و صرافی‌ها نیز می‌توانند تمام نیازهای واقعی متقاضیان ارز را در بازار پاسخگو باشند- را مثبت ارزیابی می‌کنیم و فکر می‌کنم اثر فوری که روی بازار گذاشت و عرضه و تقاضای بازار را کنترل کرد و صادرکنندگان بزرگ ارز خود را به بازار آوردند، جلوی موج افزایش قیمت دلار گرفته شد.

وی با بیان اینکه من این سیاست را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم، عنوان کرد: با این وجود، به نظر من در شرایط امروز این‌که انتظار داشته باشیم نرخ دلار به ۲۵ هزار تومان کاهش یابد، اتفاق نمی‌افتد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: من فکر می‌کنم مهم‌ترین کاری که این حرکت انجام داد، این بود که جلوی شیب جهنده و جهش فنری دلار را همسان با شرایط امروز بازار گرفت و کنترل کرد.

شریعتی متذکر شد: این در حالی است که اگر این اتفاق نمی‌افتاد، دلار تا یک ماه آینده روی ۳۸ هزار تومان می‌رفت، اما با مجوز بانک مرکزی، نرخ دلار تا ۳۰ هزار تومان کاهش خواهد یافت؛ البته من نرخی پایین‌تر از ۳۰ هزار تومان را متصور نیستم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد