اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بعد از خواندن این خبر به فروشگاه بروید و کاکتوس بخرید

شاید عجیب ترین خبری که خوانده باشید این است که خوردن کاکتوس می تواند برای سلامتی شما مناسب باشد.

به گزارش سایت طلا، شاید خوردن کاکتوس با تیغ های تیز آن کاری بسیار عجیب به نظر برسد اما این گیاه از خواص فوق العاده ای برخوردار بوده که در نتیجه لازم است به رژیم غذایی همه افراد اضافه شود.

برای خوردن کاکتوس نیازی نیست تا شما به بیابان ها و صحرا ها سفر کنید، بلکه امروزه بسیاری از شرکت ها تلاش کرده اند تا عصاره کاکتوس را به محصولات خود اضافه کنند. در برخی از محصولات نیز از این عصاره برای تولید آب کاکتوس استفاده می کنند.

با وجود اینکه ممکن است خوردن کاکتوس برای ما کار عجیبی به نظر برسد اما استفاده از کاکتوس در آشپزخانه ها، به قرن ها پیش باز می گردد.

خواص کاکتوس

طبق گفته کارآفرین صنایع غذایی رجینا تریلو هم اکنون در کشور مکزیک طیف وسیعی از محصولات خوراکی و غیره با محوریت کاکتوس تولید و مصرف می شود که برای سلامتی خواص خارق العاده ای دارد.

مگی میشالک متخصص تغذیه می گوید: کاکتوس سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C است که به محافظت در برابر التهاب و آسیب رادیکال های آزاد و همچنین عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

میوه کاکتوس

قسمت های مختلفی از کاکتوس مانند میوه، گل، برگ و حتی ساقه آن قابل خوردن است که سرشار از فیبر بوده و کالری بسیار کمی نیز دارد که برای سلامت دستگاه گوارش نیز بسیار مفید است.

از کاکتوس به شکل های مختلفی استفاده می شود. اجزای کاکتوس را می توان به عنوان ادویه استفاده کرد یا آن را به شکل ترشی درآورده و مصرف کرد.

در کشور مکزیک از کاکتوس در پیتزا، تاکو و به عنوان طعم دهنده استفاده می شود. حتی برخی از انواع کاکتوس را می توان به شکل کبابی استفاده کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد