اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جوان‌ترین و پیرترین داوطلبان کنکور امسال + فیلم

پس از گذشت دو سال، کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در روزهای صفر کرونا برگزار می‌شود و یک میلیون و ۵۰۰ هزار کنکوری منتظر هستند از ۸ تیرماه در کنکوری با جدیدترین تغییرات به رقابت باهم بپردازند.

به گزارش سایت طلا ، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره آمار جالب سنی داوطلبان کنکور گفت: امسال یک داوطلب ۸۱ ساله، یک داوطلب ۷۸ ساله، دو داوطلب ۷۵ ساله، سه داوطلب ۷۴ ساله داریم. یک نفر هم ۷۳ ساله است.

این افراد، مسن‌ترین داوطلبان کنکور امسال محسوب می‌شوند. ۴ داوطلب هم ۱۳ ساله هستند. بقیه داوطلبان در شرایط سنی معمول قرار دارند.

پور عباس، رئیس سازمان سنجش در نشست خبری کنکور سراسری گفت: آزمون سراسری چهارشنبه هفته آینده با رشته هنر کار خود را آغاز خواهد کرد. روز گذشته موفق شدیم دستگاه فوق پیشرفته اسنکر را در کرج نصب کنیم، دستگاهی که پاسخنامه‌ها را اسکن می‌کند. از دو دستگاهی که خریداری شده یکی از دستگاه‌ها نصب شده است.

وی افزود: تلاش ما این است که اعلام نتایج بیشتر از ۱۷ روز و اعلام نتایج تحت تاثیر پاسخنامه‌های زیاد نشود.

رئیس سازمان سنجش گفت: امنیت کامل آزمون سراسری انجام شده است.


رئیس سازمان سنجش در خصوص تبلیغات در فضای مجازی گفت: داوطلبین اصلا در شبکه‌هایی که مدعی تقلب در کنکو هستند عضو نشوند، این‌ها از داوطلبان اخاذی می‌کنند و ممکن عضو شدن در این شبکه‌ها جرم تلقی شود و برایشان مشکل ساز می‌شود.

وی ادامه داد: عده‌ای سعی می‌کنند که به سوالات سازمان سنجش دسترسی پیدا کنند. سوالات شخصی سازی است و بسته بندی‌ها به صورتی است که تا زمان برگزاری آزمون کسی به سوالات دسترسی نخواهد داشت. هیچ دفترچه‌ای در مسیر اعزام به شهرستان‌ها به دست کسی نمی‌افتد.

پورعباس اضافه کرد: یک عده حرفه‌ای فقط اجیر می‌‎شوند تا بروند سر آزمون تا از سوال‌ها عکس بگیرند با دوربین‌های پیشرفته در عینک و کروات و دکمه.داوطلبانی که قصد تقلب دارند محرومیت آزمون تا ۱۰ سال را دارند، اما کسانی که تلاش دارند تا در تقلب به دیگران کمک کنند تا ۵ سال زندان دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد