اونس طلا2339.88
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

تست شخصیت: چه چیزی مانع پیشترفت شما می شود؟

آیا فکر یا خاطره ای دارید که اجازه ندهد که پیشرفت کنید؟

آیا فکر یا خاطره ای دارید که اجازه ندهد که پیشرفت کنید؟

برای اینکه بتوانیم به زندگی خود ادامه دهیم باید گذشته را فراموش کنیم .بار سنگین خاطرات تلخ به ما اجازه نمی دهد به جلو حرکت کنیم و از لحظه حال لذت ببریم. برای رسیدن به موفقیت و داشتن یک زندگی شاد باید ذهن خود را با افکار مثبت تغذیه کنیم.

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

یکی از سه کارتی را که دوست دارید انتخاب کنید .

کارت شماره یک

مشکلات حل نشده ای از گذشته دارید که بر تصمیمات اشتباه شما تأثیر می گذارد. خوب است که بتوانیم گذشته را در ذهن خود حل کنیم . اگر نمیتوانید اینکار را به تنهایی انجام دهید از یک مشاور کمک بگیرید. وقتی این مشکل را پشت سر گذاشتید، می توانید از موفقیتی به موفقیت دیگر برسید و ذهن شما آرام و شاد خواهد شد.

کارت شماره دو

شما فردی هستید که به تصمیمات خود قدرت زیادی می دهید و این درست ترین کار برای شماست. سرسختی شما برای رسیدن شما به اهدافتان شما را به خصوص در مسائل مالی به موفقیت میرساند.

به راهی که می خواهی ادامه بده، خیلی خوب پیش می روید. چیزهای بسیار کمی در گذشته شما وجود دارد که می خواستید با رسیدن به آن متفاوت باشید اما نرسیدن به آن برایتان مهم نیست زیرا زندگی در لحظه که به شما و ذهنتان آرامش می دهد.

کارت شماره سه

سرنوشت شما با موفقیت، پول و مسافرت همراه شده است، آینده شما پر از رفاه و خوشبختی است، همیشه به شهود شخصی خود توجه کنید. شما آن صدای کوچک درونی را دائماً گوش می دهید و بارها برعکس آن عمل می کنید و از آنجاست که اشتباهات شما شروع می شود.

تصمیمات شما آنهایی هستند که آینده را مشخص می کنند، شهود شما و قضاوت خوب شما همیشه شما را به بهترین مسیر هدایت می کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد