اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کارهایی که هرگز نباید در باشگاه انجام دهید

اگر تا به حال به باشگاه رفته باشید، افرادی را دیدید که از قوانین باشگاه پیروی نمی‌کنند و باعث می‌شوند تا آرزو کنید کاش در خانه می ماندید.

اگر تا به حال به باشگاه رفته باشید، افرادی را دیدید که از قوانین باشگاه پیروی نمی‌کنند و باعث می‌شوند تا آرزو کنید کاش در خانه می ماندید.

عرقتان را از وسایل پاک کنید

عرق کردن در حین ورزش مشکلی ندارد، استفاده از حوله هنگام تمرین، بخش مهمی از آداب باشگاه است . پس از استفاده از وسایل ،عرق خود را از روی وسایل پاک کنید. به یاد داشته باشید که بیشتر دستگاه ها از چرم پوشیده شده اند و عرق شما از روی آن پاک نمی شود مگر اینکه آن را پاک کنید.

وسایل را اشغال نکنید

افرادی هستند که روی تجهیزات ورزشی می نشینند.ایمیل ها را چک می کنند، پیام میدهند وسلفی می گیرند یا حتی چرت می زنند .در حالی که دیگران میخواهند از آن دستگاه خاص استفاده کنند. این را فراموش نکنید که اگر در باشگاه هستید، فقط برای تمرین در آنجا هستید.

تماس ها و اسپیکرها

برخی از آزاردهنده ترین افراد در باشگاه کسانی هستند که در حین تمرین با تلفن خود مکالمات طولانی دارند. برخی دیگر کسانی هستند که دوست دارند موسیقی خود را با صدای بلند پخش کنند که دیگران حتی با وجود هدفون نیز آن را بشنوند.

لوازم باشگاه عمومی است

فقط به یک دستگاه نچسبید. افرادی هستند که منتظر استفاده از آن هستند، پس 2 ساعت روی تردمیل راه نروید.

گذاشتن وزنه در همه جا

یکی از چیزهایی که باید در کودکی یاد می گرفتیم این است که اسباب بازی های خود را در همه جا رها نکنید. همین قانون در باشگاه نیز هست: همیشه وزنه‌ها را به جای خود برگردانید. رها کردن آنها روی زمین ورزشگاه می تواند باعث زمین خوردن یا مجروح شدن کسی شود.

تحت فشار قراردادن اعضا باشگاه

استفاده از دستگاه به مدت 60 دقیقه بی ادبانه است، اما ایستادن با حالت عصبی در مقابل فردی که ورزش می کند و نگاه کردن به این معنی که "عجله کن" ، نیز بی ادبی است.

دیرحاضر شدن

سر کلاس دیر نکن. فرقی نمی کند که عمومی باشد یا خصوصی . این کار،حواس مربی و سایر اعضای کلاس را پرت می کند. اگر دیر رسیدید، تا زمان استراحت وارد کلاس نشوید.

رختکن باشگاه حمام شخصی شما نیست

همیشه یک نفر وجود دارد که برهنه در اطراف اتاق رژه می‌رود و باعث ناراحتی دیگران می‌شود، و کسانی هستند که ساعت‌ها زیر دوش اصلاح می‌کنند و همه حمام را با کف و مو می‌پوشانند.

حتی اگر برایتان مهم نیست که در حضور دیگران برهنه شوید، یادتان باشد که بعضی افراد از بودن در کنار کسی که برهنه است یا لباس‌هایش را در ملاء عام درمی‌آورد، ناراحت هستند. به دیگران، زمان و حریم خصوصی آنها احترام بگذارید. به خاطر داشته باشید که رختکن باشگاه، حمام شخصی شما نیست و حتما قبل و بعد از رفتن به باشگاه دوش بگیرید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد