اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حمله به مفهوم ازدواج در ذهن کودکان در سریال شهرک کلیله و دمنه + فیلم

در میان اقشار مختلف جامعه،کودکان و نوجوانان انعطاف پذیر ترین قشر در برابر یادگیری هستند.

به گزارش سایت طلا ، اما بحث اصلی دیالوگ هایی هست که در جریان این نمایش عروسکی رد و بدل می شود و در ذهن مخاطب کودک و نوجوان قرار می گیرد.برای مثال در قسمت سوم این نمایش عروسکی؛شاهد دیالوگی هستیم که در آن یکی از کاراکتر های عروسکی درباره وضعیت رابطه شان از طرف مقابلش که *شیرو* نام دارد می پرسد و می خواهد بداند این رابطه به ازدواج ختم می شود یا نه؛ اما شیرو به او می گوید همه ی رابطه ها به بن بست ختم می شود و ازدواج پرتگاه است!!

این دیالوگ زمانی مسئله ساز می شود که در حساس ترین دوره یادگیری و دقیقا در زمانی که باور های انسان شکل می گیردو تقویت می شود، در شبکه نمایش خانگی روابط بی نام و نشان و اسیب زا و عدم مسئولیت پذیری در قبال احساسات به قشر کودک و نوجوان اموزش داده می شود.

این اولین بار نیست که این مسائل گریبان شبکه نمایش خانگی را می گیرد.کما اینکه پیش از این نیز منوچهر هادی کارگردان فعال سال های اخیر،در چند سریال پی در پی،حرمت مفاهیمی مانند عشق،تعهد و خانواده را در زیر پای سرمایه داری گذاشت و شروع به ایرانیزه کردن خیانت های سریال های ترکیه ای کرد.

امید است در شرایطی که متاسفانه خلا تولید اثار مناسب کودکان در فضای رسانه ای احساس می شود،نظارت بیشتری بر روی اندک تولیدات این حوزه انجام شود که یقینا هرانچه در این دوران حساس در ذهن فرزندان سرزمینمان بکاریم؛در اینده درو خواهیم کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد