اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چه کسی شما را دوست دارد؟ این نشانه ها را بخوانید

برای اینکه بفهمید یک فرد چه حسی به شما دارد، لازم نیست از او بپرسید. کافی است به این نشانه ها توجه کنید.

برای اینکه بفهمید یک فرد چه حسی به شما دارد، لازم نیست از او بپرسید. کافی است به این نشانه ها توجه کنید.

همه اشیایی را که بین شما دو نفر قرار دارند را برمی دارد

وقتی با فردی که دوستش داریم ارتباط برقرار میکنیم، سعی میکنیم همه اشیاء فیزیکی بینمان را برداریم. اشیاء مختلفی مانند لیوان، بشقاب، کیف و بالش . به عنوان مثال، اگر فردی لیوانش را بینتان بگذارد، احتمالاً هیچ رابطه عاشقانه یا دوستی در رابطه شما وجود ندارد. یا، اگر زنی هنگام صحبت با مردی کیف خود را جلوی خود بگیرد، یعنی نمیخواهد به او نزدیک شود.

در کنار شما راه میرود

فضای شخصی برای هر فردی محترم است. افرادی که به ما نزدیکتر می شوند، می خواهند مورد توجه ما قرار بگیرند. به طور ناخودآگاه، مردم میخواهند از نظر فیزیکی به افرادی که دوست دارند نزدیکتر باشند و از کسانی که دوست ندارند فاصله بگیرند. علائمی مانند کج کردن سر به سمت فرد یا حرکت دادن بدن به سمت فرد نشان می دهد که این فرد نسبت به فردی که با او صحبت می کند بی تفاوت نیست.

اگرجهت پاهایش به سمت شماست

وقتی با کسی صحبت میکنید، به پاهای این شخص نگاه کنید. جهتی که به آن اشاره میکنند ممکن است چیزهای زیادی را نشان دهد.یکی از نشانههای مطمئن درباره زبان بدن، جهتی است که پاها به آن اشاره میکنند. اگر فردی با شخص دیگری صحبت میکند، اما پاهایش به سمت شماست، میخواهد توجه شما را جلب کند. جالب است که در ابتدا جهت پاها به سمت شخصی که دوست دارد و پس از آن همه علائم دیگر زبان بدن ظاهر میشوند.

ابروهای بالا رفته فقط نشان دهنده تعجب نیست

وقتی به فردی که شما را دوست دارد سلام میکنید، او ناخواسته ابروهای خود را بالا میبرد. هرچه بیشتر شما را دوست داشته باشند، ابروها بیشتربالا میرود.

ایستادن به حالت آماده باش

اگر فردی در نزدیکی شما بنشیند یا بایستد در حالی که پشت خود را خیلی صاف نگه داشته است، یعنی سعی دارد توجه شما را به خودش جلب کند. وقتی مردان با زنی که دوست دارند صحبت می کنند، تمایل دارند به طور ناخودآگاه پشت خود را صاف نگه دارند یا کمر خود را کمی کج کنند. به این ترتیب، کمی قد بلندتر میشود.

وقتی با کسی راه میروید، به راه رفتنش توجه کنید

اگر فردی از نظر روانشناختی جلوی شما راه میرود، یعنی او به خودش اهمیت میدهد و خیلی به شما علاقهای ندارد. اگر فردی پشت سر شما راه برود، ممکن است شما را دوست داشته باشد. اما اگر کنار شما راه میرود ، یعنی شما را دوست دارند.

کمتر پلک زدن

وقتی فردی از شخصی که با او صحبت میکند خیلی خوشش نمیآید، ناخودآگاه چشمانش را میبندد. پلکها بهعنوان سد عمل میکنند که یعنی دوست ندارد به شما توجه کند و اگر او شما را دوست داشته باشد، کمتر پلک میزند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد