اونس طلا2302.52
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

پسری که مادرش را بخاطرخیانت به قتل رساند

در ساعت ۱:۴۵ بامداد، پلیس به تماسی مبنی بر اینکه یک زن ۳۹ ساله در آپارتمانی در خیابان هایوود، مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، پاسخ داد

گاوین دافی کیو سی، وکیل دادگستری، با توصیف یک "پرونده به خصوص غم انگیز" گفت که در ساعت۱:۴۵ بامداد، پلیس به تماسی مبنی بر اینکه یک زن ۳۹ ساله در آپارتمانی در خیابان هایوود، مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود، پاسخ داد.

پلیس به اجبار وارد آپارتمان شد و افسران "فریاد کمک" را از اتاق خواب طبقه بالا شنیدند.

او افزود: "یکی از شاهدها ، زن قربانی را در آغوش گرفته بود و به زخمی که روی سینه چپ او وارد شده بود فشار می آورد. پلیس قبل از رسیدن امدادگران CPR انجام داد و جای دو ضربه چاقو که یکی به قفسه سینه و دیگری به درسینه چپ زده شده بود، مشاهده کرد.

"خانم مک پارلند بعد از ضربات چاقو بیهوش شده و تنفسش قطع شده بود. هیچ مداخله پزشکی نتوانست او را نجات دهد. او پس از ۲ ساعت جان خود را از دست داد."

شاهد زن به پلیس گفته است که روی مبل خوابیده بود که با صدایی که از آشپزخانه می آمده و بلند میگفته : "چه می کنی جردن؟ بس کن" از خواب بیدار شده است.

متهم بعد از حمله به مادرش او را با یک چاقوی قهوهای رنگ مجروح کرده واز خانه فرار کرده است. در ساعت ۲:۱۰ بامداد پلیس قاتل را در خیابان کوک پیدا و به اتهام قتل دستگیر کرد.

پلیس بعد از مدتی، یک چاقوی آشپزخانه خونی را در یک سطل زباله در پشت صحنه قتل ( با خون مقتول مطابقت داده شد) پیدا کرد.

کندی در مسیر بازداشت، اظهار کرده است که مادرش با دوستش رابطه عاشقانه داشته است. کندی گفت که وقتی برای دیدن مادرش به آپارتمان او رفت، او را در کنار دوستش دیده است. دوستش فرار کرده اما او به مادرش حمله کرده و او را به قتل رسانده است. اواعتراف کرده که قبل از ارتکاب به جرم، یک گرم کوکائین مصرف کرده است.

پزشک قانونی ، چندین زخم روی بدن خانم مک پارلند را تشخیص داده است. اما علت مرگ را ناشی از ضربات چاقو به قفسه سینه که باعث خونریزی شدید شده است، اعلام کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد