اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

حمله بیل گیتس به بازار رمز ارز و NFT

این اولین بار نیست که بیل گیس به بازار رمز ارز و NFT می‌تازد. او پیش‌تر هم به سرمایه گذاران هشدار داده بود که این بازار جای درستی برای سرمایه گذاری نیست و رمزارز‌ها ارزش واقعی ندارند.

این اولین بار نیست که بیل گیس به بازار رمز ارز و NFT می‌تازد. او پیش‌تر هم به سرمایه گذاران هشدار داده بود که این بازار جای درستی برای سرمایه گذاری نیست و رمزارز‌ها ارزش واقعی ندارند. بیل گیتس حالا هم حملات خود را ادامه داده و گفته که نه تاکنون در این بازار سرمایه گذاری کرده و نه در ادامه چنین قصدی دارد.

در شرایطی که چهره‌های مشهور همچون ایلان ماسک چند ماهی است که کمتر در مورد بازار ارز‌های دیجیتال اظهار نظر می‌کنند، بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت به سرمایه گذاران بازار رمز ارز‌ها و بازار ان اف تی‌ها (NFT) حمله کرده است.

فرارو نوشت: بیل گیتس در اظهارنظر تازه اش، سرمایه گذاری در بازار رمزارز‌ها و NFT‌ها را ایده‌ای کاملا احمقانه خوانده است. او در این رابطه با ان اف تی‌های مشهور Bored Ape هم شوخی کرده و در کنفرانس TechCrunch گفته که تصاویر دیجیتالی میمون‌های گران قیمت، دنیا را جای بهتری خواهند کرد.

در واقع کنایه بیل گیتس به سرمایه گذارانی است که در طول ماه‌های اخیر، میلیون دلار صرف خرید این ان اف تی‌ها کردند.

البته این اولین بار نیست که بیل گیس به بازار کریپتوکارنسی‌ها می‌تازد. او پیش‌تر هم به سرمایه گذاران هشدار داده بود که این بازار جای درستی برای سرمایه گذاری نیست و رمزارز‌ها ارزش واقعی ندارند.

بیل گیتس حالا هم حملات خود را ادامه داده و گفته که نه تاکنون در این بازار سرمایه گذاری کرده و نه در ادامه چنین قصدی دارد.

او گفته که من به کلاس‌های دارایی عادت دارم، مانند مزرعه‌ای که در آن خروجی دارد، یا مانند شرکتی که در آن محصول تولید می‌کنند.

ان اف تی‌ها (NFT) توکن‌هایی هستند که نمی‌توان آن‌ها را با یکدیگر مبادله کرد. آن‌ها اغلب به عنوان راهی برای اثبات مالکیت دارایی‌های دیجیتال مانند مجموعه‌های هنری یا ورزشی معرفی می‌شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد